ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه وب یوتوب هم با ویدیوهای عمودی سازگار شد

به نظر می‌رسد محبوبیت زیاد ویدیوهای عمودی در اپلیکیشن موبایل یوتوب، گوگل را وادار کرده تا این فرمت از کلیپ‌ها را با رایانه‌های شخصی هم سازگار کند. در بروزرسانی جدید نسخه وب یوتوب، حالا این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

به نظر می‌رسد محبوبیت زیاد ویدیوهای عمودی در اپلیکیشن موبایل یوتوب، گوگل را وادار کرده تا این فرمت از کلیپ‌ها را با رایانه‌های شخصی هم سازگار کند. در بروزرسانی جدید نسخه وب یوتوب، حالا این سرویس استریم ویدیو بهتر از گذشته از نسبت‌های اندازه ویدیوها پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده حالا هنگام تماشای ویدیوهای عمودی، دیگر خبری از نوارهای سیاه رنگ اطراف صفحه نیست و سرویس از این فضا برای نمایش بهتر ویدیو استفاده خواهد کرد. جالب اینجاست حذف نوار سیاه تنها محدود به ویدیوهای عمودی نبوده و برای کلیپ‌هایی با فرمت 16:9 نیز این تغییرات را شاهد هستیم.

ویدیوهای عمودی

یوتوب در روزهای پایانی سال 2017 و در راستای رقابت بیشتر با اپلیکیشن‌های محبوبی همانند اینستاگرام و اسنپ چت، پشتیبانی از ویدیوهای عمودی را به اپ گوشی خود اضافه کرد و حالا حضور آن در نسخه وب، می‌تواند تجربه‌ای بهتری را برای کاربران این سرویس به وجود بیاورد.

بد نیست بدانید یوتوب در چند هفته گذشته دو تغییر مهم دیگر را در سرویس خود داده است؛ آن‌ها ابتدا هشتگ‌ها را برای ویدیوها معرفی کردند تا کاربران راحت‌تر بتواند به محتویاتی که می‌خواهند دسترسی داشته‌اند. بعد از آن نیز تب اکسپلور جدید اپلیکیشن رونمایی شد و با آن می‌توانید به کشف ویدیوهای تازه بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی