ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4
ویجیاتو - بازی

اولین نگاه به بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 [تماشا کنید]

استودیو Treyarch و کمپانی اکتیویژن تریلر جدیدی از نسخه بتای بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده‌اند. در این تریلر می‌توان برای اولین بار، بخش مورد انتظار بتل رویال بازی با نام Blackout را ...

مهرشاد مرادزاده
نوشته شده توسط مهرشاد مرادزاده | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۰

استودیو Treyarch و کمپانی اکتیویژن تریلر جدیدی از نسخه بتای بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده‌اند. در این تریلر می‌توان برای اولین بار، بخش مورد انتظار بتل رویال بازی با نام Blackout را مشاهده کرد.

حدود یک هفته پیش تریلرهای کوتاه بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شدند. فقط 3 روز تا عرضه بتای چند نفره این بازی برای پلی استیشن 4 باقی‌ مانده و می‌توانیم تریلر جدید و اختصاصی آن را که به بخش چند نفره و بتل رویال می‌پردازد، ببینیم.

همانطور که انتظار می‌رفت این تریلر تمام محتوای بتا شامل 10 شخصیت، شش نقشه، شش حالت مختلف، اسلحه‌های مختلف و... را به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که ما سه نقشه از شش نقشه را قبلا در رونمایی رسمی بازی و E3 2018 دیده‌ایم. این تریلر همچنین ویژگی‌های بیشتری از گیم‌پلی را در سه نقشه جدید به نمایش می‌گذارد و از این نظر قابل توجه است.

بزرگترین غافل‌گیری این تریلر، نگاهی به بخش مورد انتظار Blackout است. چراکه توجهات بسیاری به بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 یعنی Blackout معطوف است.

چندی پیش بود که سازندگان بازی Black Ops 4 طی مصاحبه‌ای از تجربه خاص بازی در بخش بتل رویال گفتند و اظهار داشتند که چنین تجربه‌ای در هیچ بازی دیگری پیدا نمی‌شود. همان‌طور که می‌دانید، بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای بخش‌ داستانی تک‌نفره‌ نخواهد بود و طبق گزارشات، دلیل عدم وجود بخش داستانی در بازی، نبود وقت کافی برای ساخت اعلام شده است. همچنین بخش زامبی نیز در این بازی وجود خواهد داشت و سعی دارد تا عدم وجود بخش داستانی را جبران کند. اکتیویژن تریلر سینمایی این بخش را در کامیک کان منتشر کرده بود.

Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد بازی Call of Duty: Black Ops 4 چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

    بازم همون سیستم بازم همون مسخره ای که بود، من باز mw1 و mw2 و mw3 رو با اختلاف بالا ترجیح میدم

مطالب پیشنهادی