ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش تعمیرگاه های استانی رامک خودرو؛ مقدمه ای برای فعالیت در عرصه خودروسازی

رامک خودرو به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی خریداران محصولات خود و ارائه ی خدمات تخصصی، شرکت خدمات فنی و مهندسی رامک یدک را تأسیس نموده است. رامک یدک بعنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

رامک خودرو به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی خریداران محصولات خود و ارائه ی خدمات تخصصی، شرکت خدمات فنی و مهندسی رامک یدک را تأسیس نموده است. رامک یدک بعنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی و مستقل فعال بخش خصوصی کشور تلاش دارد تا برترین استانداردهای مرتبط با حوزه ی خدمات پس از فروش خودرو را ایجاد نماید.رامک خودرورامک یدک با هدف جلب رضایت مشتریان اقدام به ایجاد شبکه منظم دقیق و گسترده ای از خدمات پس از فروش کرده و با ایجاد تعمیرگاه های مجاز در مراکز استان ها تمامی نیازهای تعمیراتی خودروهای سانگ یانگ را زیر یک سقف برآورده کرده است.
اولین یا شاید مهمترین مرحله برای خرید یک خودروی جدید انتخاب مناسب و هوشمندانه آن است. خودرویی که با گذر زمان از انتخابش پشیمان نشویم و بعد از مدتی به فکر تعویض آن نیافتیم از قدرت موتور و نوع گیربکس گرفته تا ظاهر به روز و راحتی کابین آن اما این مرحله مهمترین مرحله از انتخاب خودرو نیست چون دیر یا زود راهمان به تعمیرگاه خواهد افتاد و آن وقت است که مهمترین گزینه که شاید تا پیش از این توجهی به آن نداشتیم پیش رویمان چشمک خواهد زد و آن خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مناسب و استاندارد است.خدمات پس از فروششرکت رامک یدک با هدف جلب رضایت مشتریان اقدام به ایجاد شبکه منظم دقیق و گسترده ای از خدمات پس از فروش کرده و با ایجاد تعمیرگاه های مجاز در مراکز استان ها تمامی نیازهای تعمیراتی خودروهای سانگ یانگ را زیر یک سقف برآورده کرده است.
تمام خدمات در تعمیرگاه های مجاز، منطبق با استاندارهای شرکت رامک یدک بوده و کلیه تعمیرات از جمله مکانیکی تا جلوبندی، باطری سازی، سرویس اولیه تا ادواری و صافکاری و نقاشی و همچنین نصب آپشن ها در کلیه نمایندگی ها صورت می پذیرد.
مالکان خودروهای سانگ یانگ می توانند به منظور برخورداری از پوشش گارانتی خودروهای اراِیه شده از سوی گروه صنعتی رامک خودرو برای سرویس های ادواری و کلیه خدمات به طور منظم (براساس جداول مندرج در کتاب راهنمای خودرو و وب سایت شرکت رامک یدک) به نمایندگی های مجاز رامک یدک مراجعه نمایند.
در ضمن نصب هر گونه آپشن جز در نمایندگی های مجاز منجر به ابطال گارانتی خودرو و تحمیل هزینه های گزاف خواهد شد. برای انجام خدمات و نوبت دهی به سایت رامک یدک و یا از طریق اپلیکیشن به کلیه عاملیت های مجاز دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است که چندی قبل رامک خودرو از برنامه خود برای مونتاژ تیوولی در بازار ایران خبر داده بود و امید است که گسترش شبکه نمایندگی این شرکت در راستای تامین قطعات برای خودروهای تولیدی آتی این شرکت برنامه ریزی شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amirmohammad Javadi
    Amirmohammad Javadi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

    بین 90 تا 100 بیاد بازار چینی هارم به هم میریزه 100 درصد !

مطالب پیشنهادی