ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

والو بعد از 5 سال بازی جدیدی منتشر خواهد کرد

کمپانی والو در چند سال گذشته مشغول توسعه‌ی بازی‌ها جدیدی بوده است که یکی از آن‌ها Artifact نام دارد. این بازی که به نوعی با الهام از بازی معروف و پر طرفدار Dota 2 در دست ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

کمپانی والو در چند سال گذشته مشغول توسعه‌ی بازی‌ها جدیدی بوده است که یکی از آن‌ها Artifact نام دارد. این بازی که به نوعی با الهام از بازی معروف و پر طرفدار Dota 2 در دست ساخت قرار دارد، تنها چند ماه تا انتشار رسمی فاصله دارد.

با توجه به جدیدترین اطلاعات منتشر شده از Artifact، این بازی قرار است در تاریخ 7 آذر به صورت رسمی از طریق فروشگاه استیم برای پی سی با قیمت 19.99 دلار منتشر شود. همچنین نسخه‌ی موبایلی این بازی نیز در دست ساخت قرار دارد که طبق گفته‌ سازندگان در تاریخ نامشخصی از سال آینده‌ی میلادی برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

ولو

تاریخ انتشار رسمی آرتیفکت از سوی ویکرم ردی (Wykrhm Reddy)، از اینفلوئنسرهای بازی دوتا ۲ اعلام شد. او اضافه کرد علاقه مندان می‌توانند برای نخستین بار در رویداد PAX West که در بازه‌ زمانی 9 الی 12 شهریور برگزار می‌شود به تجربه‎‌ این بازی بپردازند. همچنین طبق گفته‌های او، افرادی که در جریان این رویداد به تجربه‌ بازی بپردازند و برنده‌ شوند، یک مجسمه بر اساس یکی از قهرمانان این بازی دریافت خواهند کرد. افراد برنده همچنین این شانس را خواهند داشت که نسخه‌ کامل بازی را پیش از عرضه رسمی دریافت کنند.

بازی Artifact شباهت بسیاری به Hearthstone، یکی از محصولات شرکت بلیزارد دارد که در سال 2014 به صورت رایگان برای علاقه مندان منتشر شد و تاکنون نیز موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. باید دید با عرضه Artifact در پاییز سال جاری، چه استودیویی در قلمرو بازی‌های کارتی آنلاین فرمانروایی خواهد کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی