ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی‌های ویدیویی
ویجیاتو - بازی

بازی God Of War سریع‌ترین فروش را در تاریخ انحصاری‌های سونی داشته است

پس از چندین سال انتظار، بالاخره بازی God Of War در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و نه تنها تحسین منتقدان را بدست آورد، بلکه در زمینه‌ی فروش نیز عملکرد بسیار عالی داشته است. شرکت ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

پس از چندین سال انتظار، بالاخره بازی God Of War در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و نه تنها تحسین منتقدان را بدست آورد، بلکه در زمینه‌ی فروش نیز عملکرد بسیار عالی داشته است. شرکت سونی چندی پیش در کنفرانس مالی خود اعلام کرد این بازی تنها در یک ماه بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته و فراتر از انتظارات آن‌ها عمل کرده است.

گروه NPD چندی پیش گزارش فروش کنسول‌ها و بازی‌های ویدیویی در ماه ژوئن را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، بازی God Of War سریع‌ترین فروش را در تاریخ انحصاری‌های سونی داشته است که با در نظر گرفتن میزان بازخوردهای این بازی اتفاق چندان غافل گیر کننده‌ای نیست. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گروه NPD از سال 1995 آمار مربوط به فروش بازی‌ها را جمع آوری می‌کند.

بازی God Of War

مدتی قبل، یک آگهی استخدام توسط استودیو سانتا مونیکا، سازنده بازی God Of War، در فضای مجازی منتشر شد که خبر از ساخت دنباله این بازی می‌دهد. با توجه به این آگهی استخدام، سانتا مونیکا به دنبال یک طراح ارشد است تا روی شخصیت‌های جدید کار کند. البته برخی معتقدند احتمالا سانتا مونیکا مشغول ساخت بسته الحاقی است که این موضوع با در نظر گرفتن صحبت‌های کارگردان بازی مبنی بر ساخت محتویات اضافی داستانی بعید به نظر می‌رسد.

بازی God Of War از لحاظ مدت زمان گیم‌پلی و محتوا یک محصول بسیار غنی محسوب می‌شود. البته این‌طور که به نظر می‌رسد مدت زمان گیم‌پلی قرار بوده بیشتر از این مقدار باشد اما به دلیل نبود زمان کافی بخش‌هایی از داستان حذف شدند. [خطر اسپویل] طبق صحبت‌های سازندگان، پس از اینکه کراتوس هویتش را برای آتریوس فاش می‌کند، او شروع به انجام رفتارهای غرور آمیز می‌کند. این بخش‌ها از نسخه‌ی نهایی حذف شدند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی God Of War تنها برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

    بسیار عالیه این بازی جای هیچ حرفی نداره، گرافیک عالی یه سرو گردن از خیلی از بازیهای دیگه بالاتر، گیم پلی عالی، داستان عالی،توی طول بازی اصلا به جایی نمیرسه که خسته کننده بشه با توجه به زمان بالای بازی این عالیه

مطالب پیشنهادی