ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات سخت افزاری موبایل Huawei Mate 20 Lite هواوی
تکنولوژی

افشای مشخصات سخت افزاری موبایل Mate 20 Lite هواوی

دیروز انتشار لیستی از مجوزهای تازه صادر شده برای ابزارهای الکترونیک در کشور چین، فهرست کاملی از مشخصات سخت افزاری موبایل معرفی نشده Mate 20 Lite هواوی را افشا کرد. بر اساس اطلاعات فوق موبایل میان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

دیروز انتشار لیستی از مجوزهای تازه صادر شده برای ابزارهای الکترونیک در کشور چین، فهرست کاملی از مشخصات سخت افزاری موبایل معرفی نشده Mate 20 Lite هواوی را افشا کرد.

بر اساس اطلاعات فوق موبایل میان رده جدید غول چینی مجهز به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسلی و یک بریدگی در بالا خواهد بود. در این بریدگی نیز قرار است علاوه بر حسگرهای مرسوم یک جفت سنسور دوربین ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی حضور داشته باشند. شبیه همین ترکیب در بدنه پشتی نیز وجود خواهد داشت، با این تفاوت که ماژول ۲۴ مگاپیکسلی جای خود را به یک نمونه ۲۰ مگاپیکسلی می دهد.

مطابق انتظارها وظیفه امور پردازشی در Mate 20 Lite هواوی بر عهده چیپست اختصاصی Kirin 710 گذاشته خواهد شد. ۶ گیگابایت رم و ۶۵ گیگابایت حافظه داخلی نیز باعث می شود تا گوشی مورد بحث از جهاتی هم رده با برخی پرچمداران موجود در بازار شود. یک باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی هم قرار است وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه سخت افزاری را بر عهده داشته باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، بدنه پشتی میان رده جدید هواوی به جای فلز از جنس شیشه خواهد بود و قرار است سنسور اثر انگشت نیز در میانه های این بخش جای خوش کند.

اگر هواوی بخواهد برنامه سال های گذشته برای معرفی موبایل های سری Mate را ادامه بده، می بایست انتظار معرفی Mate 20 Lite را در ماه اکتبر و به همراه دو برادر بزرگتر آن یعنی Mate 20 و Mate 20 Pro داشته باشیم.

مشخصات سخت افزاری موبایل Huawei Mate 20 Lite هواوی مشخصات سخت افزاری موبایل Huawei Mate 20 Lite هواوی مشخصات سخت افزاری موبایل Huawei Mate 20 Lite هواوی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

    ۶۵ گیگابایت حافظه داخلی؟ مگه داریم تو عکس زده 64 بعدشم قوانین ریاضی رو بهم نریزید خواهشا

مطالب پیشنهادی