ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینجا به اولین استریمری تبدیل شد که 10 میلیون دنبال کننده دارد

تایلر بلوینز (Tyler Blevins) معروف به نینجا طی چند ماه اخیر به یکی از نمادهای اصلی بازی های ویدیویی و به خصوص بازی فورتنایت تبدیل شده است. او که پیش از این به همراه خواننده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۶

تایلر بلوینز (Tyler Blevins) معروف به نینجا طی چند ماه اخیر به یکی از نمادهای اصلی بازی های ویدیویی و به خصوص بازی فورتنایت تبدیل شده است. او که پیش از این به همراه خواننده معروف آمریکایی یعنی دریک، رکورد تعداد بینندگان همزمان توییچ را شکسته بود، حال به اولین استریمری تبدیل شده که در این شبکه اجتماعی، 10 میلیون دنبال کننده دارد.

قبل از محبوبیت پیدا کردن سبک بتل رویال، نینجا در توییچ چیزی نزدیک به 550 هزار دنبال کننده داشت که با گسترش فورتنایت بتل رویال، محبوبیت او نیز به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا کرد. جالب است بدانید که او با استراحتی 2 روزه و حضور در نمایشگاه E3، نزدیک به 40 هزار نفر از مخاطبان خود را در همین مدت کوتاه از دست داده بود.

بسیاری دلایل موفقیت نینجا را مهارت بالا و نحوه خاص مسابقه دادنش در فورتنایت می دانند. او چند ماه پیش اعلام کرده بود که از طریق استریم کردن و قراردادهای تبلیغاتی خود نزدیک به 500 هزار دلار در ماه درآمد دارد.

نینجا

البته با توجه به افزایش مخاطبین او طی هفته های اخیر، این مبلغ قطعاً به طرز چشم گیری افزایش یافته است. تایلر می گوید که بخش زیادی از درآمد را به صورت ثابت به خیریه ها اهدا می کند.

او تنها میان علاقه مندان به بازی های ویدیویی شناخته شده نیست و و در شبکه های اجتماعی هم پس از کریستیانو رونالدو و لبران جیمز، بیشترین مقدار تعامل های اجتماعی (Social Interaction مثل ریپلای، لایک، ریتوییت و غیره) را به نام خود ثبت کرده است.

این روزها بخش زیادی از اخبار مرتبط با ویدیو گیم به بازی فورتنایت بتل رویال اختصاص دارند. کار به جایی رسیده که برخی از والدین برای موفقیت فرزندانشان در این بازی، مربی های خصوصی استخدام می کنند و برخی دیگر هم به علت اعتیاد به فورتنایت، کارشان به بیمارستان و روان درمانی کشیده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی