ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هنسی و یک هیولای دیگر؛ فورد ماستنگ Heritage Edition با 808 اسب بخار قدرت معرفی شد

هنسی یکی از معروف ترین تیونرهای آمریکایی است که از سال 1991 شروع به کار کرده است. از آن تاریخ تاکنون، هنسی به تقویت و تیونینگ انواع خودروها – عمدتا مدل های آمریکایی – پرداخته ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

هنسی یکی از معروف ترین تیونرهای آمریکایی است که از سال 1991 شروع به کار کرده است. از آن تاریخ تاکنون، هنسی به تقویت و تیونینگ انواع خودروها – عمدتا مدل های آمریکایی – پرداخته و توانسته در طول دوره فعالیت خود بیش از 6.5 میلیون اسب بخار از موتور اتومبیل های مختلف استخراج کند.

hennessey-heritage-edition-mustang (21)

برای گرامیداشت عرضه ده هزارمین پروژه، این تیونر تگزاسی اخیرا به سراغ فورد ماستنگ رفته و با انجام جراحی در بخش های فنی و ظاهری آن را به یک هیولای قدرتمند تبدیل کرده است.

hennessey-heritage-edition-mustang (5)

از بخش فنی شروع می کنیم، جایی که موتور 5 لیتری V8 ماستنگ Heritage Edition به لطف بهسازی های انجام شده اکنون توانایی تولید 808 اسب بخار قدرت در دور 7200 و 918 نیوتن متر گشتاور در دور 4500 را دارد.

hennessey-heritage-edition-mustang (3)

با تکیه بر این پیشرانه دست پرورده جدید تگزاسی ها قادر است در عرض 3.3 ثانیه شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را محقق کند. دستیابی به سرعت 212 کیلومتر در ساعت نیازمند 10.7 ثانیه زمان بوده و در صورت فشردن پدال گاز تا انتها، امکان ثبت سرعت 322 کیلومتر در ساعت میسر می شود.

hennessey-heritage-edition-mustang (13)

از لحاظ ظاهری و رنگ آمیزی بدنه همانطور که از نام این پروژه نیز قابل حدس است، مهندسین هنسی از سریع ترین محصول فورد یعنی 2018 GT Heritage Edition الگوبرداری کرده اند. آنطور که هنسی اعلام کرده از این نسخه از ماستنگ فقط 19 دستگاه به دست مشتریان خواهد رسید.

hennessey-heritage-edition-mustang (6)

برای ایجاد حس تمایز شماره هر دستگاه هم بر روی داشبورد و هم بر روی بدنه خودرو نوشته خواهد شد. در کنار این یک گواهینامه تایید اصالت خودرو و یک نامه شخصی از بنیانگذار این کمپانی یعنی جان هنسی به خریداران اعطا می شود.

hennessey-heritage-edition-mustang (9)

برخلاف اکثر پروژه های هنسی، ماستنگ Heritage Edition منحصر به خاک ایالات متحده نبوده و تگزاسی ها از سرتاسر جهان قبول سفارش می کنند. سوپرشارژر و اینترکولر بزرگ، سیستم تعلیق اسپرت، رینگ های 20 اینچی، ترمزهای برمبو و لاستیک های میشلن Pilot Sport Cup 2 برخی از ویژگی های این نسخه از ماستنگ هستند.

hennessey-heritage-edition-mustang

در نمای ظاهری هم بهره گیری از اجزای فیبر کربنی به همراه خروجی های اگزوز استیل کاملا جلب توجه می کنند.

hennessey-heritage-edition-mustang

بد نیست اشاره کنیم تمامی 19 نمونه تقویت شده قبل از تحویل به مشتریان باید بتوانند به سرعت 322 کیلومتر در ساعت دست پیدا کنند. هنسی برای ماستنگ Heritage Edition سه سال یا 36 هزار مایل (حدود 58 هزار کیلومتر) وارانتی ارایه می کند. برای سفارس این نسخه از اسب وحشی آمریکایی ها باید 89,950 دلار پس انداز کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی