ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل گیمینگ
تکنولوژی

ریزر فون بعدی تا پایان سال 2018 عرضه خواهد شد

ریزر نخستین اسمارت فون گیمینگ خود را طی نخستین روزهای ماه نوامبر گذشته رونمایی کرد و ما نیز شاهد لحظه تاریخی بازگشت چنین دیوایس هایی به بازار بودیم. حالا به گفته چن شیائوپینگ، نایب رییس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۵

ریزر نخستین اسمارت فون گیمینگ خود را طی نخستین روزهای ماه نوامبر گذشته رونمایی کرد و ما نیز شاهد لحظه تاریخی بازگشت چنین دیوایس هایی به بازار بودیم. حالا به گفته چن شیائوپینگ، نایب رییس کمپانی ریزر، نسل بعدی موبایل ریزر فون تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می شود.

وی در کنفرانس سالانه China Joy 2018 که با محوریت بازی های ویدیویی برگزار می شود اعلام کرد که این موبایل تازه، طی ماه دسامبر در چین عرضه می شود که نشان می دهد توسعه آن از مدت ها پیش آغاز شده است.رسانه های چینی اعتقاد دارند ریزر فون 2، نخستین موبایل مجهز به چیپست رونمایی نشده اسنپدراگون 855 خواهد بود؛ زیرا کوالکام معمولاً از چیپست های پرچمدارش در ماه دسامبر رونمایی می کند.

به گفته شیائوپینگ، ریزر فون بعدی به «آخرین چیپست» مجهز خواهد بود اما نامی از این پردازنده برده نشده است. هنگامی که نخستین ریزر فون به بازار آمد، مشخصات سخت افزاری قابل توجهی مانند اسنپدراگون 835، هشت گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5.7 اینچی QHD IGZO LCD با نرخ رفرش 120 هرتز داشت. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن هم از تکنولوژی شارژ سریع 4+ پشتیبانی می کرد و اندروید نوقا هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب بود که بعداً به اندروید اوریو به روزرسانی شد.

قیمت ریزر فون، 699 دلار بود و یک مدل محدود به همراه لوگوی ریزر در پشت نیز تولید شد. ریزر فون 2 هم احتمالاً در همین بازه قیمت گذاری باقی خواهد ماند تا رقیبی جدی برای پرچمداران سایر کمپانی ها باشد. البته 700 دلار اگرچه به اندازه گلکسی اس 9 پلاس 800 دلاری گران قیمت نیست، اما در برابر وان پلاس 6 529 دلاری هم آنقدرها ارزان نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی