ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

موتورسیکلت های برقی هارلی دیویدسون در آستانه تولید؛ آغاز یک عصر در تاریخ صنعت حمل و نقل [تماشا کنید]

کمپانی هارلی دیویدسون قصد دارد نخستین موتورسیکلت الکتریکی خود را در سال 2019 معرفی و راهی بازار این دسته از وسایل نقلیه کند. مدت هاست که همه چشم انتظار آمدن یک نمونه برقی از موتور سیکلت ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

کمپانی هارلی دیویدسون قصد دارد نخستین موتورسیکلت الکتریکی خود را در سال 2019 معرفی و راهی بازار این دسته از وسایل نقلیه کند.
مدت هاست که همه چشم انتظار آمدن یک نمونه برقی از موتور سیکلت های کمپانی هارلی دیویدسون اند. سال 2014 بود که این کمپانی در طی پروژه ای با عنوان LiveWire اعلام کرد که قصد دارد با اعمال کمی تغییرات در طراحی یک دوچرخه و استفاده از قوای محرکه الکتریکی در آن وارد قلمرو موتورسیکلت های برقی شود. به این ترتیب قرار بود یک هارلی دیویدسون برقی به عنوان یکی از محصولات الکتریکی تولیدی این کمپانی در طی چند سال آینده وارد جاده ها شود.
حالا به نظر می رسد که پروژه LiveWire در مراحل نهایی قرار داشته و گفته می شود که نمونه نهایی این پروژه در سال آینده در دسترس عموم خواهد بود.
هارلی دیویدسون

براساس اخبار اعلامی این پروژه بخشی از استراتژی جدید کمپانی هارلی دیویدسون بوده و مدل نهایی تولیدی آن الهام بخش نسل بعدی موتورسیکلت ها و دوچرخه های برقی این کمپانی خواهد بود.

سخنگوی این کمپانی در نشست خبری که به تازگی در این باره صورت گرفته عنوان کرد که پروژه LiveWire جزء یکی از اولین ها در حوزه الکتریکی سازی وسایل نقلیه دو چرخه محسوب می شود. مهندسان این پروژه در تلاش اند تا دوچرخه و موتورسیکلت هایی باریک و بدون کلاچ تولید کنند که از قوای محرکه برقی برخوردار بوده و توانایی حضور در مسابقات را نیز دارند.

تصاویری که در مورد محصول نهایی LiveWire منتشر شده تنها نسخه اولیه ای را نشان می دهد که به هیچ عنوان برای قرار گرفتن در خط تولید و راهی جاده ها شدن مناسب نیست. گفته می شود محصول نهایی احتمالا متفاوت تر از چیزی است که در تصاویر دیده می شود و ویژگی ها و مشخصات جدیدی به آن اضافه خواهد شد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که محصولات نهایی پروژه LiveWire در بازار همه کشورها موجود نباشند.


همانطور که در تصاویر می بینید این کمپانی علاوه بر این، تولید دو نمونه موتور سیکلت الکتریکی شده دیگر را نیز در دستور کار دارد. هردو این موتور سیکلت ها تا سال 2020 راهی جاده ها خواهند شد. یکی از این دو موتور سیکلت به شکل موتورهای کراس باریک بوده و از طراحی قدیمی برخوردار است و نمونه دیگر که طراحی جدیدتری دارد نیز به شکل موتورهای شهری و کلاسیک است

لازم به ذکر است که این کمپانی همچنان به تولید موتورسیکلت‌های بنزینی خود ادامه خواهد داد و خط تولید آن دو موتورسیکلت جدید و قدرتمند را در سال‌های 2020 و 2021  راهی جاده ها خواهد کرد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که ویدئویی را که هارلی دیویدسون درباره معرفی و پیش نمایش محصول نهایی  پروژه  LiveWire منتشر کرده مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی