ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بی ام و سری 3 مدل 2019 پلاگ هیبریدی در حالت تست به همراه تسلا مدل 3 دیده شد

بی ام و خود را برای رونمایی از نسل جدید پر فروش ترین محصول خود یعنی سری 3  آماده می کند و برنامه های بسیار زیادی برای فروش بالای نسخه پلاگ هیبرید آن دارد. به ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

بی ام و خود را برای رونمایی از نسل جدید پر فروش ترین محصول خود یعنی سری 3  آماده می کند و برنامه های بسیار زیادی برای فروش بالای نسخه پلاگ هیبرید آن دارد.

به تازگی عکاسان جاسوسی موفق به عکاسی از یک مدل پیش تولید سری 3 شده اند که در دو طرف آن عبارت "Electric Test Vehicle" به معنی تست خودروی الکتریکی نوشته شده است.

بی ام و به طور سنتی عبارت eDrive را بر روی ستون C محصولات پلاگ هیبریدی خود قرار می دهد.
با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می رسد بی ام و جلو پنجره آکتیو را که پیش از این در سری 7 استفاده کرده بود در این خودرو نیز به کار برده است. این سیستم با بستن درزهای جلو پنجره به بهبود شرایط آیرودینامیکی خودرو کمک می کند.

بی ام و به احتمال بسیار زیاد از نسل جدید سری 3 در نمایشگاه پاریس رونمایی کند و مدل تورینگ آن نیز کمی پس از معرفی نسخه سدان معرفی و به روی خط تولید خواهد رفت.

اما مهم ترین نکته این عکس ها این است که 330e در حال تست به همراه تسلا مدل 3 دیده شده است.

طبق شایعات بی ام و برنامه ای برای رونمایی از یک نسخه تمام الکتریکی سری 3 ندارد و به احتمال زیاد مدل های تمام الکتریکی محصولات این کمپانی در سری های بالاتر یعنی سری 4 به بعد مشاهده خواهد شد.

به نظر می رسد بی ام و با در نظر گرفتن پرچمدار خودروهای الکتریکی در این سگمنت به دنبال مقایسه مدل های تمام الکتریکی خود با تسلا است.

به احتمال بسیار زیاد مدل 330e از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ شده به همراه یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 87 اسب بخار نیرو خواهد گرفت و برد آن در حالت تمام برقی معادل 40 کیلومتر خواهد بود.

انتظار می رود با کنار گذاشتن موتورهای دیزلی برای سری 3 مدل پلاگین هیبرید نقش محوری تری را بازی کند.

سری 3

پس از معرفی نسل فعلی سری 3 در سال 2017 خریداران رضایت مندی خود را از مقرون به صرفه بودن و بازدهی بالای این خودروها اعلام کرده اند.

حتی احتمال این می رود که بی ام و مدل ضعیف تری را نیز معرفی کند. پیش از این 320d نقش مدل ارزان قیمت با بازدهی بالا را بازی می کرد اما حال احتمال به کار رفتن موتور 3 سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی و باتری های لیتیوم یونی در مدل جدید 318i به عنون مدل مقرون به صرفه وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی