ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از سیستم کشتیرانی بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

بازی Assassin’s Creed Odyssey در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری اساسینز کرید چندین ویژگی‌ جدید خواهد داشت که یکی از آن‌ها سیستم کشتیرانی بازطراحی شده است. اسکات فیلیپس، کارگردان بازی، در یکی از مصاحبه‌های اخیر ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

بازی Assassin’s Creed Odyssey در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری اساسینز کرید چندین ویژگی‌ جدید خواهد داشت که یکی از آن‌ها سیستم کشتیرانی بازطراحی شده است. اسکات فیلیپس، کارگردان بازی، در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به صحبت درباره‌ی دنیای یکپارچه و سیستم کشتیرانی این بازی پرداخته است:

فکر می‌کردیم زمان مناسب فرا رسیده است تا یکی از ویژگی‌های محبوب این سری بازی‌ها را دوباره بازگردانیم. می‌توان گفت در Origins بنوعی شاهد دنیای یکپارچه بودیم اما تصمیم گرفتیم [تا برای عملکرد بهتر] آن را از نو طراحی کنیم. برای اینکار مجبور شدیم تا در تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی تجدید نظر کنیم تا شاهد پشتیبانی بازی از محیطی جهان باز و یکپارچه باشیم.

فیلیپس در بخش‌ دیگری از همین مصاحبه به صحبت درباره‌ی سیستم کشتیرانی بازی Assassin’s Creed Odyssey پرداخت. طبق صحبت‌های او، سازندگان بازی مجبور به بازطراحی این سیستم نسبت به گذشته شده‌اند تا تناسب بیشتری میان بازی و آن به وجود بیاید. یکی از تغییرات این است که کاربر با وارد کردن صدمه‌یبیشتر به کشتی‌ دشمن، می‌تواند به انواع مختلفی از حمله دسترسی پیدا کند که بسیار قوی‌تر هستند:

می‌دانستیم کشتیرانی در دوران یونان باستان تفاوت‌های بسیاری با کشتیرانی در قرن 17 ام میلادی [اشاره به بازی Assassin's Creed IV: Black Flag] دارد. به همین دلیل باید رویکرد متفاتی را اتخاذ می‌کردیم.

بازی Assassin’s Creed Odyssey

فیلیپس همچنین در ادامه اضافه کرد سیستم کشتیرانی بازی Assassin’s Creed Odyssey منحصر بفرد خواهد بود و نه تنها با سیستم کشتیرانی نسخه‌های پیشین اساسینز کرید تفاوت دارد، بلکه در هیچ بازی دیگری نیز وجود ندارد:

سیستم کشتیرانی بازی به گونه‌ای طراحی شده است تا در عین حال که به فیلم‌های سریع و خشن شباهت داشته باشد، به منابع تاریخی و نحوه‌ی جنگیدن کشتی‌های آن زمان نیز شباهت داشته باشد. طراحی چنین سیستمی از ابتدا یکی از اهداف ما بوده است که پس از بررسی به نسخه نهایی راه یافت.

فیلیپس، پیش از این در مصاحبه‌ای با وبسایت گیم اینفورمر انجام داده بود که تایید کرد در بازی Assassin’s Creed Odyssey خبری از بخش چندنفره نخواهد بود. طبق توضیحاتی که ارائه کرد، سازندگان چنین تصمیمی گرفتند تا منابع و زمان بیشتری را برای کار روی گیم‌پلی و داستان بخش تکنفره داشته باشند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی