ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو F9
تکنولوژی

گوشی اوپو F9 با چیپست هلیو P60 معرفی شد

اوپو F9 معرفی شد؛ موبایلی میان رده که اولین با گوریلا گلس 6 است و بریدگی نمایشگر آن به شکل خاصی طراحی شده است. اوپو F9 به نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت 19.5 به 9 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اوپو F9 معرفی شد؛ موبایلی میان رده که اولین با گوریلا گلس 6 است و بریدگی نمایشگر آن به شکل خاصی طراحی شده است.

اوپو F9 به نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت 19.5 به 9 با روزلوشن 2340 در 1080 مجهز شده و پنل آن از نوع LCD است. به گفته اوپو این نمایشگر نزدیک به 90.8 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

اوپو F9

چیپست گوشی جدید هلیو P60 از مدیاتک است که از 8 هسته پردازشی بهره می برد. یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی به F9 نیرو می دهد.

اوپو F9 حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم دارد و البته افزایش میزان حافظه داخلی به لطف درگاه ماکرو اس دی نیز فراهم است.

اوپو F9

دوربین اصلی دوگانه با حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و با دیافراگم f1.9 است و در کنار آن حسگری 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار گرفته. دوربین سلفی هم 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.0 است.

علاوه بر این قابلیت شارژ سریع اختصاصی اوپو به نام VOOC برای موبایل جدید در نظر گرفته شده و درگاه 3.5 میلی متری هدفون نیز در آن به چشم می خورد. در قاب پشتی نیز یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

اوپو F9

گوشی جدید شرکت چینی اولینی است که به شیشه مقاوم گوریلا گلس 6 از شرکت کورنینگ مجهز شده و می تواند تا 15 سقوط از یک متری را تاب بیاورد، البته این موضوع هنوز آزمایش نشده است.

اوپو F9

اوپو F9 رنگ آبی خاصی دارد که از زوایای مختلف به رنگ های متفاوتی از آبی تا مشکی دیده می شود. علاوه بر این قاب پشتی طرحی الماس گونه دارد. در کنار آن رنگ های بنفش با طراحی ستاره ای و قرمز نیز عرضه می شود.

اوپو F9

در واقع باید این گوشی را برادر دوقلوی اوپو R17 نامید. چینی ها قصد دارند این محصول خود را در هند و بازار کشورهای جنوب شرق آسیا عرضه کنند. البته در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز شاهد عرضه آن خواهیم بود. هنوز قیمت اوپو F9 اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی