ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی ویو ۲
تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه نسل دوم تبلت غول پیکر گلکسی ویو است

چند سال قبل و زمانی که سامسونگ از ریسک کردن و تجربه طرح ها، فرم فاکتورها و سایزهای نامتعارف و عجیب هیچ ابایی نداشت، تبلت غول پیکر گلکسی ویو هم پا به عرصه وجود گذاشت. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

چند سال قبل و زمانی که سامسونگ از ریسک کردن و تجربه طرح ها، فرم فاکتورها و سایزهای نامتعارف و عجیب هیچ ابایی نداشت، تبلت غول پیکر گلکسی ویو هم پا به عرصه وجود گذاشت.

نمایشگر ۱۸.۴ اینچی گلکسی ویو بزرگترین نمونه در دنیا بود اما تراکم پیکسلی نامطلوب آن از ۱۲۶ واحد فراتر نمی رفت. علاوه بر این وزن ۲.۶۴ کیلوگرمی و قیمت ۵۹۹ دلاری باعث شد استقبال چندانی از این تلویزیون قابل حمل به عمل نیاید.

به گفته یکی از منابع مطلع این کمپانی بعد از سه سال حالا تصمیم به معرفی مدل جدیدی از این تبلت گرفته که کوچکتر و کاربردی از مدل قبلی خواهد بود.  گلکسی ویو ۲

بر این اساس احتمالا گلکسی ویو ۲ میزبان نمایشگری ۱۷.۵ اینچی خواهد بود اما کیفیت و تراکم پیکسلی آنچنان دستخوش تغییر نشده و در حد همان رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل باقی خواهد ماند. با توجه به افزایش چشمگیر تراکم پیکسلی نمایشگرها در سال های اخیر وضوح تصویر این تبلت چندان چشم نواز نخواهد بود.

توان پردازشی این دستگاه بر چیپست نامشخص از خانواده اگزینوس و ۳ گیگابایت رم متکی است. با توجه به رم نه چندان زیاد بعید است پای چیپست های پرچمدار به این تبلت باز شود و از اینرو قیمت نهایی هم باید منطقی تر از سری قبل باشد. در صورت محقق شدن این امر احتمالا خریداران بیشتری به گلکسی ویو ۲ علاقه نشان خواهند داد.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به اندروید اوریو، پشتیبانی از پورت USB-C و لولای کتاب مانندی اشاره کرد که با افزایش مانورپذیری تبلت، کار با آن را تسهیل می کند. این لولا که از بدنه اصلی جدا نمی شود از نظر حمل و نقل چندان خوشایند نیست اما از پایه نسل اول گلکسی ویو بهتر به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو به تبلت گلکسی ویو از سامسونگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی