ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل بلک بری Key2 LE معرفی شد؛ مدلی تضعیف شده و ارزان قیمت از Key2

هنگامی که موبایل BlackBerry Key2 روانه بازار شد، جزو موفق ترین موبایل های این برند کانادایی نبود. بهترین توصیفی که می توان از آن داشت، موبایلی مجهز به کیبورد فیزیکی است که برای علاقه مندان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

هنگامی که موبایل BlackBerry Key2 روانه بازار شد، جزو موفق ترین موبایل های این برند کانادایی نبود. بهترین توصیفی که می توان از آن داشت، موبایلی مجهز به کیبورد فیزیکی است که برای علاقه مندان به موبایل های مجهز به کیبورد فیزیکی ساخته شده.

اما این موضوع بلک بری و کمپانی TCL (که به فروش موبایل هایی با برند بلک بری موبایل می پردازد) را از ساخت اسمارت فون جدید Key2 LE بازنداشته است. این موبایل ورژنی ضعیف تر و ارزان قیمت تر از Key2 است که برخی قابلیت های نمادین پرچمدار مورد اشاره، مانند کیبورد فیزیکی را با قیمتی مقرون به صرفه تر ارائه می دهد.

بلک بری Key2 LE

گذشته از کیبورد دستگاه، قیمت گذاری آن احتمالاً مهم ترین مشخصه اش باشد. Key2 LE در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی به دست مشتریان می رسد که به ترتیب 399 و 449 دلار قیمت دارند؛ بنابراین با موبایلی به مراتب ارزان قیمت تر از Key2 با برچسب قیمت 649 دلار روبرو هستیم.

اما در ازای این قیمت کمتر، بهایی پرداخت شده و Key2 LE همراه با چیپست ضعیف تر، حافظه رم کمتر، دوربین بی کیفیت تر و باتری کم ظرفیت تر نسبت به Key2 از راه می رسد. بنابراین به جای چیپست اسنپدراگون 660 که خود پردازنده ای چندان ایده آل نیست، به اسنپدراگون 636 دسترسی خواهید داشت و حافظه رم 6 گیگابایتی هم جای خود را به 4 گیگابایت رم داده است. به همین ترتیب، ظرفیت باتری از 3500 به 3000 میلی آمپر ساعتی رسیده و دوربین دوگانه هم به جای دو سنسور 12 مگاپیکسلی، دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی دارد.

اما علی رغم تمام این ها، Key2 LE کماکان روی کاغذ میان رده ای قابل توجه است که در ازای قیمتی منصفانه، قابلیت هایی ارزشمند ارائه می دهد؛ البته اگر بتوانید از مشخصاتی که فدای این قیمت شده اند چشم پوشی کنید. بلک بری Key2 LE طی ماه آتی میلادی و در سه رنگ قرمز، طلایی و مشکی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی