ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گزارش تصویری همایش خودروهای آفرود در برج میلاد تهران

وسایل نقلیه مخصوص خارج جاده ای (آفرود) همیشه جایگاه ویژه ای بین دوست داران خودرو داشته است اما متاسفانه به دلیل سیاست گذاری غلط در این زمینه، خودروها و تجهیزات مورد نیاز این بخش آن ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

وسایل نقلیه مخصوص خارج جاده ای (آفرود) همیشه جایگاه ویژه ای بین دوست داران خودرو داشته است اما متاسفانه به دلیل سیاست گذاری غلط در این زمینه، خودروها و تجهیزات مورد نیاز این بخش آن طور که باید و شاید در دسترس علاقه مندان این دست از خودروها نبوده است. این درحالیست که خودروهای کراس اوور و شاسی بلند در تمامی جهان در حال محبوب تر شدن هستند و بازار ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از سوی دیگر به دلیل وجود مناطق کوهستانی و کویری متعدد در کشورمان، استفاده تفریحی و ورزشی یا حتی عملیاتی از خودروهای آفرود در ایران فراگیر است و در سال های اخیر به خصوص مسابقات آفرود و سفرهای مخصوص ماجراجویی نیز افزایش داشته است. از این رو می توان گفت که فارغ از شرایط عجیب و غریب اقتصادی، بازار خودروهای آفرود و تجهیزات تکمیلی در این زمینه در ایران داغ است و علاقه مندانی زیادی را به سوی خود جلب می کند.

به همین دلیل خودروها و وسایل نقلیه غیر استاندارد بسیاری برای تردد خارج جاده ای در چند سال گذشته باعث به وجود آمدن سوانح بسیار خطرناک که منجر به ضرر های مالی و جانی و همینطور آسیب زدن به مناطق بکر و اقلیم کشور ما شده است.

برگزاری گردهمایی هایی در این زمینه می تواند به دانش افزایی این دسته از علاقه مندان منجر شود.

محوطه برج میلاد در آخر هفته گذشته محل برگزاری این گردهمایی بود که با استقبال خیلی عظیمی از آفرودسواران همچون کلوب مربوط به خودروهای پاترول، پاژن، جیپ، لندروور همراه بود. در کنار این نمایشگاه خودروهای مخصوص کمپینگ (خودروهای کمپر) نیز توجه های بسیار زیادی را به خود جلب کرده بود. حضور چند دستگاه مرسدس بنز یونیماگ با ظاهر خاص و جثه عظیم آن نیز یکی از دیگر خودروهای خاص حاضر در این گردهمایی بود.

در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این گردهمایی دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Marouf Ataie
    Marouf Ataie | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

    درود بر شما
    طراحی رابط کاربری قبلی زیباتر و روان تر بود، هنوزم جای کار داره، راستی به شدت توصیه میکنم لوگوی اپ رو یه باز نگری اساسی داشته باشین.
    با سپاس فراوان از زحماتت شما

مطالب پیشنهادی