ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اپلیکیشن Your Phone از طریق ویندوز پیامک بفرستید

تیم ویندوز این روزها سخت مشغول کار است تا بتواند ارتباط میان سیستم عامل و اسمارت‌فون‌ها را تقویت کند. در همین راستا نرم‌افزار یونیورسالی منتشر کرده که به غیر از تبادل فایل بین رایانه و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

تیم ویندوز این روزها سخت مشغول کار است تا بتواند ارتباط میان سیستم عامل و اسمارت‌فون‌ها را تقویت کند. در همین راستا نرم‌افزار یونیورسالی منتشر کرده که به غیر از تبادل فایل بین رایانه و گوشی، از پس کارهای دیگری مثل ارسال پیامک هم بر می‌آید.

این اپلیکیشن ویندوز که Your Phone نام دارد، به شما اجازه می‌دهد که تصاویر گالری گوشی را بدون نیاز به کابل USB مستقیما به رایانه منتقل کنید. اما اخیرا نسخه جدیدی از این اپ برای کاربران اینسایدر ویندوز منتشر شده که قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اولین قابلیت، همگام‌سازی خودکار فایل‌ها میان رایانه و اسمارت‌فون است. هر بار که عکس می‌گیرید، عکس شما به طور خودکار در رایانه ذخیره می‌شود. اما قابلیت مفید بعدی، امکان ارسال پیامک از طریق رایانه شماست. می‌توانید پیامک‌های دریافتی را در صفحه بزرگ رایانه بخوانید و پاسخ‌ها را از طریق کیبورد کامل بنویسید و ارسال کنید.

ارسال پیامک از دسکتاپ ویژگی بسیار مفیدی است که چندی پیش اپل در اختیار کاربران خود قرار داد، اما حالا نوبت به مایکروسافت رسیده که با این کار کاربران ویندوز را از نصب اپلیکیشن‌های شخص ثالث بی‌نیاز کند.

دو خصوصیتی که گفتیم، فعلا در دسترس کاربران اندروید قرار دارد اما مایکروسافت وعده داده که به زودی آیفون را هم به فهرست دستگاه‌های پشتیبانی شونده Your Phone اضافه خواهد کرد. برای شروع استفاده از Your Phone لازم است در ابتدا اپلیکیشن Microsoft Apps را از گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    من که هنوز از https://messages.android.com
    استفاده میکنم هم راحت تره هم ایمن تر

  • Amir Barandoost
    Amir Barandoost | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    کاش واسه اینقابلیت ویندوز یه آموزش میذاشتین. با تشکر

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

      سلام، حتما. به زودی یه آموزش در این خصوص کار می‌کنیم. ممنون از شما.

مطالب پیشنهادی