ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپین میریم مدرسه مهربانه
تکنولوژی

با کمپین میریم مدرسه مهربانه، کودکان محروم را به مدرسه بفرستیم

مهربانه یکی از وبسایت های جمع سپاری (کرادفاندینگ) داخلی است که برای کمک به نیازمندان داخل کشور کمپین های مختلفی را برگزار می نماید. مجموعه مهربانه مانند سال‌های گذشته کمپینی برای آغاز سال تحصیلی به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

مهربانه یکی از وبسایت های جمع سپاری (کرادفاندینگ) داخلی است که برای کمک به نیازمندان داخل کشور کمپین های مختلفی را برگزار می نماید. مجموعه مهربانه مانند سال‌های گذشته کمپینی برای آغاز سال تحصیلی به راه انداخته که نام «میریم مدرسه» برای آن انتخاب شده است. در طرح‌ استقبال از مدرسه مهربانه قرار است به دانش آموزان نیازمند و بازمانده از تحصیل یاری شود تا آنها هم بتوانند در کنار دیگر فرزندان ایران به کسب علم در سال تحصیلی جدید مشغول شوند.

در آخرین آماری که آبان ماه سال 96 منتشر شده، بیش از 315 هزار کودک به دلایل مختلف از جمله فقر و زندگانی در مناطق محروم کشور، از حق تحصیل بازمانده‌اند. در کمپین با مهر میریم مدرسه مجموعه مهربانه قصد بر این شده تا با کمک کاربران، نوشت افزار و شرایط تحصیل تعدادی از این صدها هزار کودک محروم، فراهم شود.

مهربانه در سال‌های گذشته توانسته با جمع آوری رقمی معادل 134 میلیون تومان، کمپین میریم مدرسه را پیش ببرد و شرایط تحصیل عده‌ای از دانش آموزان مناطق محروم و فقیرنشین را فراهم کند. امسال نیز در این شرایط سخت اقتصادی که بر جامعه مستولی شده، به طور قطع این نیاز بیشتر در خانواده‌های فقیر دیده می‌شود و مهربانه قصد دارد با کمک کاربران، بخشی از این درد فقر را بزداید.

کمپین میریم مدرسه مهربانه

کاربران سایت مهربانه می‌توانند به نحوه دلخواه خود در این کمپین شرکت کرده و برای اینکار کافیست به سایت این مجموعه به آدرس  mehrabane.ir بروند و به صورت آنلاین و البته شفاف، از پروژه‌های در دست این کمپین حمایت کنند.

کمپین میریم مدرسه تا مهرماه ادامه خواهد داشت و پس از تامین هزینه و  اجرای پروژه‌ها، گزارش هر یک از آن‌ها منتشر خواهد شد. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌ها و تمامی استارتاپ‌ها می‌توانند در قالب مسئولیت اجتماعی خود (CSR)‌ در این کمپین با مهربانه همراهی کنند و در تحقق این امر خیر شریک شوند.

تحصیل و آگاهی، قدرت تفکر و انتخاب را پیش روی ما قرار می‌دهد. با کمک به این کودکان، نه تنها آینده بهتری برای آن‌ها می‌سازیم، بلکه شرایط جامعه خودمان را نیز بهبود می‌بخشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی