ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس
نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل مپس در حین حرکت می‌تواند به شما جای پارک پیشنهاد دهد

اگر به طور مداوم از گوگل مپس استفاده می‌کنید، شاید این روزها متوجه تغییر جدیدی در این اپلیکیشن شده باشید. سرویس نقشه و مسیریاب گوگل به تازگی قابلیتی ارائه کرده که می‌تواند در حین مسیریابی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

اگر به طور مداوم از گوگل مپس استفاده می‌کنید، شاید این روزها متوجه تغییر جدیدی در این اپلیکیشن شده باشید. سرویس نقشه و مسیریاب گوگل به تازگی قابلیتی ارائه کرده که می‌تواند در حین مسیریابی و زمانی که به مقصد خود نزدیک هستید، به شما جای پارک‌ خالی پیشنهاد بدهد.

هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت آزمایشی است یا گوگل آن را به طور کامل ارائه کرده، اما از آنجا که هنوز همه به آن دسترسی ندارند به احتمال زیاد با قابلیتی آزمایشی مواجه هستیم.

پیشنهادات جای پارک به شکل پنجره پاپ آپ ظاهر می شوند

پیشنهادات جای پارک به شکل یک پیام پاپ آپ و زمانی که تقریبا نصف مسیر را طی کرده‌اید ظاهر می‌شوند. البته می‌توانید درست مثل پیام‌های مسیریاب ویز، آن‌ها را نادیده گرفته و به مسیرتان ادامه بدهید.

اما در صورت پذیرفتن پیشنهاد گوگل مپس، اپلیکیشن مسیریابی به سمت مقصد را تغییر داده و شما را به سوی محل پارک راهنمایی می‌کند. نکته عالی اینکه گوگل مپس می‌تواند به شما بگوید که از محل پارک تا رسیدن به مقصد، چند دقیقه باید پیاده‌روی کنید.

برای فعالسازی یا غیر فعال کردن این قابلیت هنوز هیچ گزینه‌ای در تنظیمات اپلیکیشن مشاهده نمی‌شود. بنابراین احتمال دارد که شما هم در مراجعه بعدی خود به گوگل مپس از اپلیکیشن برای یافتن جای پارک پیشنهاد دریافت کنید.

در انتها بد نیست بدانید که کاربران آمریکایی، گزینه‌ای به نام "find parking" را در اختیار دارند که در 25 ایالت آمریکا پارکینگ‌های عمومی و گاراژهای اطراف را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ras moodi
    ras moodi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

    سلام

مطالب پیشنهادی