ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل گیمینگ
تکنولوژی

موبایل گیمینگ بلک شارک ۲ با اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم رویت شد

به احتمال قوی شيائومی قصد دارد پس از عرضه‌ی موبایل گیمینگ بلک شارک، نسل بعدی این گوشی‌ها را هم توسعه دهد چرا که به تازگی مشخصات این موبایل در پایگاه داده نهاد رگولاتوری چین یعنی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

به احتمال قوی شیائومی قصد دارد پس از عرضه‌ی موبایل گیمینگ بلک شارک، نسل بعدی این گوشی‌ها را هم توسعه دهد چرا که به تازگی مشخصات این موبایل در پایگاه داده نهاد رگولاتوری چین یعنی TENAAرویت شده است.

اوایل امسال موبایل گیمینگ و قدرتمند شیائومی یعنی بلک شارک از راه رسید. این موبایل، از سخت افزاری شخصی سازی شده بهره می برد تا بیشترین پرفورمنس را برای گیمینگ ارائه داده و از جمله ویژگی های آن می توان به نوعی جدید از سیستم های خنک کننده، چیپست اسنپدراگون 845 و باتری غول آسای ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

حال وبسایت TENAA تصاویر و مشخصاتی از گوشی جدید که با شماره مدل AWM-A0 هم خوانده می‌شود، منتشر کرده که از طراحی و سخت افزار بکار رفته برای آن خبر می‌دهد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید در بدنه‌ی پشتی این موبایل دوربینی دوگانه به همراه حسگر اثرانگشت تعبیه شده و نوار‌های سبز رنگی در آن وجود دارد که می‌توانند LED رنگی یا سیستم خنک کننده‌ی جدیدش باشند.

بالای نمایشگر موبایل گیمینگ بلک شارک 2 بریدگی نمایشگر تعبیه شده و کلید پاور در سمت چپ آن قرار گرفته. این در حالی است که تنظیم کننده‌ی صدا و چند کلید دیگر در سمت راست گوشی به چشم می‌خورد. این مسئله نشان می‌دهد که موبایل یاد شده صرفاً برای گیمر‌ها طراحی شده تا گیمر‌ها بتوانند از این گجت برای سرگرم شدن استفاده کنند.

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی دستگاه از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت ابعاد ۱۸:۹ استفاده می‌کند. چیپست اسنپدراگون 845 گوشی هم همراه با هسته های Kryo 385 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 از راه می رسد. برای عملکرد مناسب، شیائومی این موبایل را به یک سیستم خنک کننده مایع چند مرحله ای مجهز کرده که می تواند دمای پردازنده را تا ۸ درجه سانتی گراد کاهش دهد.

موبایل گیمینگ
نسخه‌ی قبلی موبایل گیمینگ بلک شارک

علاوه بر این مشخص شده که این موبایل از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی به همراه یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. به طور کلی موبایل گیمینگ بلک شارک 2 نسخه‌ای ۴۳۵ دلاری از نسل قبلی خود به حساب می‌آید که به حسگر اثر انگشت و دوربینی دوگانه مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی