ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی پال
تکنولوژی

سرویس پرداخت پی پال یا مشابه آن به پاکستان می آید

سرویس پرداخت پی پال در سراسر دنیا برای تراکنش ها و پرداخت ها استفاده می شود با این حال هنوز راه خود را به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله پاکستان باز نکرده است. دولت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سرویس پرداخت پی پال در سراسر دنیا برای تراکنش ها و پرداخت ها استفاده می شود با این حال هنوز راه خود را به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله پاکستان باز نکرده است. دولت این کشور قصد دارد پی پال یا سرویس پرداخت مشابهی را در آینده نزدیک در پاکستان ارائه کند.

پی پال روشی برای انتقال امن پول و مبتنی بر ایمیل است که می تواند جایگزین مناسبی برای پرداخت و انقال وجه سنتی از جمله موارد مبتنی بر چک و حواله پولی باشد. وزیر اقتصاد پاکستان اعلام کرده که دولت این کشور به شدت در تلاش است تا پی پال یا پلتفرمی مشابه با آن را در 3 تا 4 ماه آینده در کشور به راه اندازد.

بر اساس اعلام رسمی اکنون مذاکره ای با شرکتی انجام شده که ادعا می کند می تواند سرویس مشابه با پی پال را در این کشور ارائه کند. از آنجایی که این مذاکرات در مراحل اولیه قرار دارند نام شرکت مورد بحث افشا نشده است.

این موضوع که پی پال هنوز از تراکنش ها در پاکستان پشتیبانی نمی کند همواره در این کشور مورد بحث بوده است. راه اندازی پلتفرم پرداخت آنلاین این چنینی در پاکستان می تواند بسیار مهم محسوب شود، چرا که می تواند به بازگشت درآمد های به دست آمده از شغل های خارج کشور و نیز بازگشت سرمایه های به حاصل از فریلنسینگ (شغل های کارمزدی) به پاکستان مفید باشد.

پس از 22 سال حزب تحریک انصاف در این کشور روی کار آمده است. بسیاری امیدوارند این حزب بتواند وعده های خود را عملی کند و پلتفرم سیستم پرداخت آنلاین که شاید پی پال یا مشابه با آن باشد را در پاکستان به راه بیندازد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان این حزب را رهبری کرده بود. پیش از این سفرهای هلی کوپری او دست مایه طنز کاربران توییتر شده بود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: آیفون XS Max

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۱۰ مهر ۱۳۹۷

    در عوض ایران تحریم‌ه...

مطالب پیشنهادی