ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن پیام‌ رسان گروهی Yahoo Together منتشر شد

کمپانی Oath به تازگی از Yahoo Together رونمایی کرده است؛ اپلیکیشن پیام رسانی گروهی که بر منظم سازی مکالمات متمرکز است. درست مثل Slack، پیام رسان جدید یاهو الهاماتی از Internet Relay Chat داشته است، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۹

کمپانی Oath به تازگی از Yahoo Together رونمایی کرده است؛ اپلیکیشن پیام رسانی گروهی که بر منظم سازی مکالمات متمرکز است. درست مثل Slack، پیام رسان جدید یاهو الهاماتی از Internet Relay Chat داشته است، پروتکلی که از سال 1988 میلادی مورد استفاده قرار گرفته.

به گفته Oath، این پیام رسان قرار است به کمک منظم سازی مکالمات و ابزارهای هوشمند، زندگی کاربران را راحت تر کند. در واقع می توانید افراد مختلف (از خانواده و دوستان گرفته تا همکاران و هم تیمی ها) را درون گروه هایی مشخص قرار دهید و سپس مکالمات را بسته به موضوعات مختلف تقسیم کنید. بنابراین به جای اینکه در حال صحبت درباره 18 موضوع مختلف به صورت همزمان باشید، می توانید تاپیک هایی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند دنبال کرده و سایرین را میوت کنید.

Yahoo Together مثل تمام اپلیکیشن های مشابه از به اشتراک گذاری تصویر و ویدیو پشتیبانی می کند و ضمناً می توانید هر فایلی را به کتابخانه مشترک هر گروه اضافه کنید. قابلیت جستجو امکان یافتن دوباره فایل ها را مهیا می کند و نیازی به اسکرول های طولانی برای مشاهده تاریخچه چت ها نیست.

اینت پیام رسان جدید ضمناً از تقویم های مشترک و مکانیزمی برای تنظیم اعلانات و اتچ کردن آنها به هر پیامی پشتبیبانی می کند. پس از این، اعلان مورد نظر در زمان مقرر موضوعی را به اعضای گروه اطلاع می دهد. Yahoo Together از همین حالا برای iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Allafian
    Hamid Allafian | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    دوباره یاهو برگشت

مطالب پیشنهادی