ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی هارد درایو اکسترنال یک ترابایتی هواوی برای سری میت 20

هفته‌ی گذشته هواوی با برگزاری رویداد معرفی محصولات‌ خود، گجت های زیادی را معرفی نمود و سعی کرد جایگاه خود را در بازار تلفن‌های هوشمند بهبود بخشد. در جریان این رویداد، هواوی از میت 20، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

هفته‌ی گذشته هواوی با برگزاری رویداد معرفی محصولات‌ خود، گجت های زیادی را معرفی نمود و سعی کرد جایگاه خود را در بازار تلفن‌های هوشمند بهبود بخشد. در جریان این رویداد، هواوی از میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس رونمایی کرد تا قابلیت‌های ویژه‌ی سری میت 20 خود را به رخ رقبایش بکشد. علاوه بر این هواوی میت 20 آر اس را با همکاری پورشه دیزاین معرفی کرد تا گوشی دیگری به مجموعه تلفن‌های هوشمند لوکس خود اضافه کند. حال به نظر می‌رسد کار هنوز تمام نشده باشد چرا که هواوی از یک هارد درایو اکسترنال برای تلفن‌های هوشمند سری میت 20 خود رونمایی کرده است.

هارد درایو اکسترنال

این هارد درایو که ST310-S1 نام دارد، مخصوصاً به منظور پشتیبان گیری از تلفن‌های هوشمند هواوی طراحی شده و می تواند به صورت خودکار یا دستی از محتوای داخل تلفن‌های هوشمند بکاپ بگیرد.

این گجت دایره‌ای شکل ابعادی معادل ۱۳۶ میلیمتر در ۲۹ میلیمتر را اشغال می‌کند، تنها ۲۷۰ گرم وزن دارد و یک تکه‌ی پارچه روی آن را پوشانده و جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

هارد درایو اکسترنال

همانطور که مشاهده می‌کنید این هارد درایو اکسترنال ، شباهت زیادی به یک شارژر وایرلس دارد اما تنها قابلیت‌های شارژ سیمی در آن تعبیه شده و می تواند گجت‌های هواوی که از شارژ ۵ ولت ۲ آمپری یا ۹ ولت ۲ آمپری پشتیبانی می‌کنند را شارژ نماید.

علاوه بر این گوشی‌هایی که از روش شاٰرژ ۵ ولت ۴.۵ آمپری هم استفاده می‌کنند را هم می توان با اتصال به گجت مذکور شارژ کرد. با این وجود متاسفانه، قابلیت سوپرشارژ ۴۰ ولتی در هارد درایو هواوی تعبیه نشده است.

هارد درایو اکسترنال

بدین ترتیب صاحبان گوشی‌های اندرویدی هواوی می‌توانند یک وسیله‌ی جانبی چندکاره به کجت‌هایشان اضافه نمایند و بدین شکل تجربه کاربری بهتری از گوشی ها برای خود رقم زنند.

این هارد درایو یک ترابایتی مخصوص گوشی های سری میت 20، قرار است تا تاریخ چهارم آبان ماه به بازار‌های چین عرضه شود و کاربران می‌توانند با صرف هزینه‌ای معادل ۱۵.۶ دلار آن را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali Nikbakhsh
    Ali Nikbakhsh | ۱ آبان ۱۳۹۷

    ۱۵ دلار واقعاً؟؟؟?????

  • Nima Naghipour
    Nima Naghipour | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    آقا 15 دلار؟ ? ?

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

      قیمت این هارد درایو هیچ جایی اعلام نشده و مثل اینکه ....

مطالب پیشنهادی