ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سربلندی موبایل گیمینگ ریزر فون 2 در تست مقاومت [تماشا کنید]

کمپانی ریزر که در دنیای تلفن های هوشمند یک تازه وارد به حساب می آید، به تازگی دومین موبایل گیمینگ خود با نام «ریزر فون 2» را معرفی کرده و باز هم با تکیه بر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

کمپانی ریزر که در دنیای تلفن های هوشمند یک تازه وارد به حساب می آید، به تازگی دومین موبایل گیمینگ خود با نام «ریزر فون 2» را معرفی کرده و باز هم با تکیه بر قابلیت هایی مانند نمایشگر 120Hz، اسپیکرهای دالبی و لوگوی LED سعی در جلب توجه گیمرها دارد.

اما ریزر فون 2 تا چه حد در مقابل عوامل بیرونی مقاوم است؟ طبق معمول «JerryRigEverythin» به سراغ این محصول جدید بازار رفته و دوام پرچمدار ریزر را در فرآیند استاندارد تست های خود مورد سنجش قرار داده است.

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، در تست خراشیدگی صفحه نمایش، ریزر فون 2 به لطف شیشه گوریلا گلس 5 عملکردی در حد و اندازه سایر پرچمداران 2018 از خود نمایش می دهد. این موضوع درباره دوربین سلفی و ماژول دوربین اصلی نیز صادق است اما پوشش پلاستیکی اسپیکرهای استریو در بالا و پایین نمایشگر، مقاومت کافی نداشته و با کاتر به راحتی آسیب می بیند.

ریزر فون 2

هرچند مسئله مورد اشاره در استفاده روزمره مشکل ساز نخواهد شد و در عوض، استفاده از پلاستیک در این بخش به خوش دست شدن گوشی هنگام بازی کردن کمک خواهد کرد.

پوشش پلاستیکی اسپیکرهای استریو در بالا و پایین نمایشگر مقاومت کافی ندارد

در ادامه جری با کاتر خود به جان قاب فلزی دور گوشی می افتد که علاوه بر ایجاد خط و خش، صدای گوشخراشی نیز دارد. پنل پشتی اما از جنس شیشه (برای استفاده از فناوری شارژ بی سیم) ساخته شده و مانند صفحه نمایش، مقاومت خوبی در مقابل خراشیدگی دارد؛ هرچند در صورت زمین خوردن گوشی، این بخش ها نسبتاً به راحتی ترک برمی دارند.

در نهایت تست آتش برای نمایشگر LCD ریزر فون 2 با موفقیت انجام شده و با وجود سیاهی پیکسل ها پس از 19 ثانیه (در مقابل شعله فندک)، با دور کردن آتش و خنک شدن نمایشگر، پیکسل ها به حالت عادی بازمی گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۴ آبان ۱۳۹۷

    ی سوال..این گوشیارو ک اینطوری مثلا تست مقاومت میکنن...بعدش با گوشی چیکار میکنن؟تعمیرش میکنن باز؟؟
    همیشه واسم سوال بود?

مطالب پیشنهادی