ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیلیت اکانت
نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه حساب کاربری تمام پیام رسان‌ ها را حذف کنیم؟

مدتی پیش از چگونگی حذف حساب‌ کاربری شبکه‌های اجتماعی مختلف برایتان گفتیم. اما این متن را به طور کامل به پیام رسان‌های پر کاربرد اختصاص داده‌ایم و به شما یاد می‌دهیم که چطور به حذف ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

مدتی پیش از چگونگی حذف حساب‌ کاربری شبکه‌های اجتماعی مختلف برایتان گفتیم. اما این متن را به طور کامل به پیام رسان‌های پر کاربرد اختصاص داده‌ایم و به شما یاد می‌دهیم که چطور به حذف حساب‌ کاربری  هر یک از آن‌ها بپردازید.

حذف حساب کاربری واتس اپ

دیلیت اکانت

اول از هر چیز به سراغ پیام رسانی می‌رویم که این روزها پس از فیلترینگ تلگرام محبوبیت زیادی میان کاربران ایرانی پیدا کرده. حذف حساب کاربری واتس اپ کار چندان سختی نیست و این کار را به راحتی می‌توان از طریق خود اپ نیز انجام داد.

فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که با حذف حساب کاربری واتس اپ دیگر قادر به بازیابی اکانت خود نخواهید بود و تمام پیام‌ها، اطلاعات گرو‌ه‌ها و بکاپ‌هایی که در گوگل درایو ذخیره کرده‌اید از بین خواهند رفت. با این حال اگر واقعا تمایل به پاک کردن حساب کاربریتان دارید کافیست این مراحل را طی کنید.

برای شروع به سراغ منوی واتس اپ بروید و مسیر Settings > Account > Delete my account را دنبال کنید. حالا شماره خود را به همراه پیش‌شماره کشور محل سکونتتان وارد کنید و در نهایت گزینه  Delete my account را بفشارید. با این کار حساب کاربری واتس اپ ظرف چند ثانیه به طور کامل پاک خواهد شد.

دیلیت اکانت

حذف حساب کاربری تلگرام

دیلیت اکانت

شاید خود تلگرام بعد از یک زمان مشخص [بسته به انتخاب مخاطب] اکانت شما را دی اکتیو کند اما گاهی اوقات مجبورید طی کمترین ثانیه ها تمام فعالیت هایی که انجام داده اید را پاک نمایید. برای حذف اکانت تلگرام ابتدا باید به لینک دیلیت آن به آدرس my.telegram.org/deactivate رفته و درون فیلد Your Phone Number شماره خودتان با پیش شماره کشوری که هستید [مثلا 0098 برای ایران] بنویسید. سپس گزینه Next را بزنید.

الان یک صفحه متفاوت با فیلدهای Your Phone Number و Password به وجود خواهد آمد. شماره را که قبلا داده اید پس نوبت به بخش دوم می رسد. برای آن، بعد از این که روی گزینه Next طی مرحله قبلی کلیک نمودید بلافاصله یک پیام از سوی Telegram Notifiacation برای تلگرام شما فرستاده شده که دارای کدی با چندین کلمه و عدد است. حالا باید جای قسمت Password همین این کد را بنویسید.

فقط فراموش نکنید که Password به حروف کوچک و بزرگ است. بعد از آن دکمه Sign in را بزنید. اینجا یک صفحه با توضیحات مختلف پیرامون عواقب حذف تلگرام نشان داده شده و پس از نوشتن علت دی اکتیو اکانت [مهم نیست چه بنویسید] روی Done کلیک کنید. اکنون یک پیغام برای اطمینان شما از حذف اکانت به نمایش گذاشته می شود و تنها کافیست به واسطه Yes, delete my account به این روند نسبتا طولانی پایان دهید.

دیلیت اکانت

حذف حساب کاربری وایبر

دیلیت اکانت

به طور کلی اگر اپ وایبر را از روی موبایلتان پاک کنید بعد از ۴۵ روز حسابتان بسته و تمام اطلاعاتتان پاک می‌شود. اما می‌توان این کار را با غیرفعال کردن حساب کاربری وایبر سرعت بخشید. برای غیرفعال کردن حساب کاربری ابتدا وارد تنظیمات اپ شوید و سپس به سراغ گزینه account بروید.

با باز شدن منوی account گزینه deactivate account را خواهید دید. این گزینه را بفشارید تا حساب کاربری وایبرتان به حالت تعلیق درآید و در نهایت به طور کامل از سرورهای این پیام‌ رسان شود.

دیلیت اکانت

حذف حساب کاربری Imo

دیلیت اکانت

خوشبختانه حذف کامل حساب کاربری Imo نیز کار چندان سختی نیست. تنها کافیست وارد اپلیکیشن شوید و به سراغ تنظیمات آن بروید. حالا اگر کمی به پایین صفحه بیایید گزینه Delete Imo account را خواهید دید. با انتخاب این گزینه، Imo از شما شماره تلفنتان را در خواست می‌کند که به محض وارد کردن آن حساب کاربری شما بسته خواهد شد.

حذف حساب کاربری گوگل Allo

دیلیت اکانت

به زبان ساده حساب کاربری گوگل Allo را نمی‌توان به طور کامل پاک کرد. اما می‌شود شماره موبایلی که گوگل Allo در حال استفاده از آن است را آزاد کرد تا همه مکالمات و اطلاعات دیگری که روی آن ذخیره شده پاک شوند.

البته اگر اپ گوگل Allo را هم از روی موبایلتان پاک کنید گوگل بعد از گذشت ۴۰ روز شماره موبایل شما را آزاد می‌کند و اگر دوباره به پیام رسان گوگل Allo احتیاج پیدا کنید باید دوباره یک حساب کاربری دیگر ایجاد نمایید. برای آزاد کردن شماره موبایل از حساب کاربری گوگل Allo باید به منو و بخش تنظیمات اپ بروید. حالا از منوی باز شده Unregister phone number را انتخاب کنید و در نهایت به سراغ Unregister بروید.

دیلیت اکانت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • vahid kheradmand
    vahid kheradmand | ۶ آبان ۱۳۹۷

    پیام رسان گپ و سروش و بله و ... رو هم بنویسید دیگه ? ? ?

  • triste
    triste | ۶ آبان ۱۳۹۷

    کاش یه پروسه ای وجود داشت تا بتوان از طریق آن متوجه شد که شماره شخص ، برای چه پیام رسان هایی از اول تاکنون ثبت شده است

مطالب پیشنهادی