ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سفر به جزیره‌ گمشده در تریلر جدید Just Cause 4 [تماشا کنید]

استودیو Avalanche و کمپانی اسکوئرانیکس تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 را منتشر کردند که طبیعت چشم‌نواز این عنوان را به تصویر می‌کشد. تریلر جدید بازی Just Cause 4 نشان می‌دهد که قرار است ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

استودیو Avalanche و کمپانی اسکوئرانیکس تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 را منتشر کردند که طبیعت چشم‌نواز این عنوان را به تصویر می‌کشد.

تریلر جدید بازی Just Cause 4 نشان می‌دهد که قرار است با یکی از زیبا‌ترین محیط‌ها در بازی‌های چندسال اخیر طرف باشیم. البته زیبایی تنها ویژگی این محیط نیست و همان‌طور که استودیو Avalanche هنگام معرفی این عنوان اعلام کرد، محیط بازی به شدت تخریب پذیر بوده و شما می‌توانید اکثر اجسام موجود در نقشه را به شکل‌های مختلفی از بین ببرید.

در ضمن یک سیستم تغییر آب و هوای هوشمند هم به بازی اضافه شده که باعث واقعی‌تر شدن حس و حال حضور در جزیره Solis در آمریکای جنوبی خواهد شد. این سیستم هوشمند باعث خواهد شد تا طی ماجراجویی جدید خود در جزیره سولیس، با انواع وضعیت‌های آب و هوای از برف و بوران گرفته تا گردباد شن و ماسه روبرو شوید لازم به ذکر است که تمام این جزییات با موتور جدید استودیو آوالانچ میسر شده‌اند.

در ضمن، مانند همیشه شخصیت اصلی بازی یعنی ریکو رودریگز، به لیستی طولانی از گجت‌های متنوع و وسایل نقلیه گوناگون دسترسی خواهد داشت که می‌توانید از آن‌ها برای جابجایی در دنیای وسیع بازی استفاده کنید.

قسمت اول از سری جاست کاز سال 2006 برای پی‌ سی و کنسول‌های آن زمان عرضه شد. با وجود مشکلات ریز و درشتی که در هسته اصلی گیم‌پلی بازی وجود داشت، بسیاری جاست کاز را یک اثر به شدت سرگرم‌کننده می‌دانستند و همین موضوع باعث شد که در سال‌های 2010 و 2015 هم دو نسخه دیگر از این مجموعه عرضه شود.

جاست کاز 3 نمرات متوسطی از منتقدان دریافت کرد اما به نظر می‌رسد که آوالانچ در نسخه جدید بازی که 13 آذر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد، قصد رفع مشکلات اصلی قسمت سوم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی