ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت مدل‌های مختلف از موبایل وان پلاس 6T مشخص شد

ساعاتی پیش کمپانی وان پلاس از دومین موبایل خود در سال 2018 میلادی رونمایی کرد. وان پلاس 6T همان چیزی است که پیشتر در شایعات و گزارش های ابتدایی درباره اش شنیده بودیم. بنابراین باید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۲

ساعاتی پیش کمپانی وان پلاس از دومین موبایل خود در سال 2018 میلادی رونمایی کرد. وان پلاس 6T همان چیزی است که پیشتر در شایعات و گزارش های ابتدایی درباره اش شنیده بودیم. بنابراین باید منتظر اسمارت فونی مجهز به مشخصات سخت افزاری قدرتمند، بریدگی کوچکتر نمایشگر و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشیم که با قیمتی بسیار رقابتی نسبت به دیگر همتایان خود از راه می رسد.

وان پلاس بخش اعظمی از شهرت خود را مدیون عرضه اسمارت فون هایی اندرویدی با بالاترین سرعت و قدرت و نیز مقرون به صرفه ترین قیمت است. وان پلاس 6 احتمالاً بهترین مثال برای این موضوع باشد و طبق سنت چند سال اخیر، کمپانی چینی حالا در تلاش بوده که با اسمارت فون وان پلاس 6T، تکنولوژی های جدیدتر و مشخصات سخت افزاری بهتر را با قیمتی اندک بالاتر نسبت به مدل استاندارد ارائه کند.

به این ترتیب، وان پلاس 6T بسته به مدل های گوناگون، با سه قیمت متفاوت به دست مشتریان می رسد. ارزان قیمت ترین مدل، ورژن مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم است که با قیمت 549 دلار عرضه خواهد شد. اگر به دنبال حافظه رم بیشتر 8 گیگابایتی باشید این قیمت به 579 دلار افزایش می یابد و در صورتی که پیشرفته ترین مدل با 258 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم را مد نظر قرار داده اید، هزینه ای 629 دلاری روی دستتان خواهد بود.

در نهایت باید افزود که موبایل وان پلاس 6T از همین حالا برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و انتظار می رود که عرضه دستگاه از روز ششم نوامبر، یعنی دقیقاً یک هفته دیگر آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی