ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو Z5 پرو معرفی شد؛ یک گوشی کشویی دیگر از چشم بادامی‌ها

پس از معرفی می میکس 3 توسط شیائومی و مجیک 2 توسط آنر (بخوانید هواوی)، حالا چینی ها گوشی کشویی جدیدی را به بازار معرفی کرده اند: لنوو Z5 پرو با نمایشگر بدون بریدگی و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

پس از معرفی می میکس 3 توسط شیائومی و مجیک 2 توسط آنر (بخوانید هواوی)، حالا چینی ها گوشی کشویی جدیدی را به بازار معرفی کرده اند: لنوو Z5 پرو با نمایشگر بدون بریدگی و قیمتی بین 290 تا 330 دلار.

مهم ترین دلیل قیمت ارزان تر لنوو Z5 پرو در مقابل رقبا، استفاده از چیپست میان رده اسنپدراگون 710 است که در کنار رم 6 گیگابایتی (می میکس 3 نسخه 10 گیگابایتی هم دارد) عملکرد خوب و روانی را تضمین خواهد کرد؛ هرچند شاید به پای محصولات شیائومی و آنر نرسد.

از توان پردازشی که بگذریم، محصول جدید لنوو با نمایشگر AMOLED تمام صفحه (نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بیش از 95 درصد) و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، طراحی زیبا و مینیمالی دارد؛ البته بخش پایینی پشت دستگاه ما را اندکی به یاد سامسونگ گلکسی اس 2 فقید می اندازد.

لنوو Z5 پرو

باتری 3350 میلی آمپر ساعتی، بلوتوث نسخه 5.0، اسپیکرهای استریو، NFC، رزولوشن نمایشگر 1080 در 2340 (ساخت سامسونگ) و پشتیبانی از دو سیم کارت، سایر مشخصات لنوو Z5 پرو هستند که باید به آنها درگاه USB-C و البته حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون را هم اضافه کرد.

در لنوو Z5 پرو برای مکالمه، باید ماژول دوربین های جلو و اسپیکر را باز کرد

در زمینه دوربین، موبایل جدید چینی ها از ماژول دوربین دوگانه اصلی 16+24 مگاپیکسلی (ساخت سونی) با گشودگی دهانه لنز f/1.8 برای هردو سنسور بهره می برد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک حسگر 16 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته که در کنار آن، شاهد دوربین مادون قرمز 8 مگاپیکسلی برای تشخیص چهره هستیم.

نکته جالب توجه، قرارگیری اسپیکر مکالمه بین دوربین های جلو است که در زمان بسته شدن گوشی، داخل بدنه قرار گرفته و امکان انتقال صدا را نخواهد داشت. به همین خاطر هر بار برای مکالمه، باید ماژول دوربین های جلو و اسپیکر را باز کرد که احتمالاً در بلند مدت، فرآیند آزاردهنده ای خواهد بود.

گفتنی است لنوو Z5 پرو در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی با قیمت 290 و 330 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

لنوو Z5 پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی