ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Clear Vision 4؛ رویارویی با بزرگترین چالش تک‌تیراندازی

دوربین را تنظیم کنید، هدف را نشانه بگیرید و بَنگ؛ یک بازی تک تیرانداز اندروید و iOS معمولا همین روند تکراری را پیش گرفته‌ و هر چند انجام این کار با صفحات لمسی جذابیت‌های خودش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

دوربین را تنظیم کنید، هدف را نشانه بگیرید و بَنگ؛ یک بازی تک تیرانداز اندروید و iOS معمولا همین روند تکراری را پیش گرفته‌ و هر چند انجام این کار با صفحات لمسی جذابیت‌های خودش را دارد ولی تیراندازی در دنیای واقعی چالش‌هاش بیشتری دارد که توسعه‌دهندگان کمی به آن توجه می‌کنند.

اینکه فاصله با هدف چه‌قدر باشد، باد در چه جهتی بوزد و حتی قدرت زوم و شلیک تفنگ‌ها همگی روی عملکرد ماموریت تاثیر می‌گذارند و با توجه به اینکه بازی‌های گوشی به سادگی خود معروف هستند، خیلی از بازی‌ های تک‌ تیراندازی دور این پیچیدگی‌ها را خط می‌کشند و یک تجربه سر راست‌تر ارائه می‌دهند. همینجاست که بزرگترین نکته متمایز و شاید بهترین ویژگی Clear Vision 4 خودی نشان می‌دهد.

در اینجا از آن ساده‌سازی‌ها خبری نیست و به‌خاطر حضور یک تجربه شبیه‌سازی شده‌تر، مراحل شبیه به معماهایی هستند که باید جواب مناسب خودش را پیدا کنید و در نهایت پشت سر بگذارید. بازی از دور شبیه به بقیه عناوین تک‌تیراندازی به نظر می‌رسد؛ هر مرحله یک هدف داده شده و وظیفه دارید آن را از سر راه بردارید.

بازی تک تیرانداز اندروید
این تصویر به خوبی ساز و کار تاثیر عوامل محیطی در تیراندازی را نشان می‌دهد؛ فاصله با هدف خیلی زیاد بودم و به همین خاطر محبور شدم تا نشانه را بالاتر ببرم. 

اگر موفق شدید، به مرحله بعد رفته اگر هم باختید، دوباره این کار را تکرار کنید. اما چیزی که این بازی تک تیرانداز را به اثری متفاوت‌تر تبدیل کرده، حضور عناصر فیزیک و عواملی است که می‌توانند تیراندازی را چالش‌برانگیزتر کنند. گاهی اوقات سرعت باد زیاد بوده و بنابراین مجبورید نشانه‌گیر را چپ یا راست ببرید و اگر هم فاصله خیلی بود، باید بالاتر را هدف بگیرید.

در واقع بزرگترین چالش بازی تک تیرانداز Clear Vision 4 یافتن بهترین موقعیت در دوربین اسلحه است. البته بعضی وقت‌ها این جستجو رنگ و بوی غیر منطقی به خودش گرفته و به خاطر باخت‌های زیاد بازی را از تکاپو می‌اندازند ولی سازنده در طراحی خیلی از مراحل تمام تلاشش را به کار گرفته تا در کنار ارائه یک تجربه تیراندازی به سبک بقیه بازی‌های مشابه، کمی فکر را چاشنی کار کند.

بازی تک تیرانداز
قابلیت خرید و ارتقا اسلحه‌ها، ویژگی محبوب بازی‌های تک‌تیراندازی که در Clear Vision 4 نیز حضور دارد.

نتیجه کار اثری شده که بی‌نقص نیست ولی مطمئنا در بین هیاهوی کلیشه‌های سبک تک‌تیراندازی می‌تواند سرگرم‌کننده ظاهر شود. Clear Vision 4 در جاهایی بیش از اندازه سخت شده، انیمیشن‌های حرکت شخصیت‌ها می‌توانست بهتر باشد و از طرفی تنوع در ماموریت‌ها مسئله مهمی است که بازی آن‌قدرها حضور خوبی در آن ندارد.

اما با تمام این حرف‌ها، ایده کلی و در ادامه طراحی متناسب مرحله‌ها با همین مکانیزم‌ها باعث شده تا با عنوانی طرف باشیم که حرف‌هایی برای گفتن دارد. بنابراین اگر از طرفداران تک‌تیراندازی روی گوشی هستید و می‌خواهید چالشی بیشتر از نمونه‌های مشابه را تجربه کنید، همین الان Clear Vision 4 و به مخوف‌ترین آدمک دنیای اسمارت‌فون‌ها تبدیل شوید.

Clear Vision 4

Clear Vision 4

سازنده: Eldring Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 113.1 / 67.76 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۶ آبان ۱۳۹۷

    کلا سری clear vision خیلی قشنگه
    پیشنهاد می کنم قبلی هاش رو هم بازی کنید

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

    یه نگاهی هم به این بازی بندازید Hundered soul، خوش گرافیک ترین بازی نقش آفرینی موبایله و میتونید از مارکت apkpure دریافتش کنید.

مطالب پیشنهادی