ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Infinity Flex
تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از موبایل تاشو با نمایشگر ۷.۳ اینچی

از مدت ها قبل خبرهای بسیاری را درباره موبایل انقلابی سامسونگ با نمایشگر تاشو شنیده ایم اما تا کنون به صورت عینی این پنل ها یا فناوری پشت آن را ندیده بودیم و حالا کمپانی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۵

از مدت ها قبل خبرهای بسیاری را درباره موبایل انقلابی سامسونگ با نمایشگر تاشو شنیده ایم اما تا کنون به صورت عینی این پنل ها یا فناوری پشت آن را ندیده بودیم و حالا کمپانی کره ای نتیجه تلاش هایش در این زمینه را روی سن آورده است.

سامسونگ طی کنفرانس توسعه دهندگان که امشب در جریان است، نمونه اولیه ای از این دستگاه را به نمایش گذاشت که نوید عرضه آن در آینده نزدیک را به همراه دارد. کمپانی کره ای فناوری به کار رفته در این موبایل تاشو را Infinity Flex Display نامیده و خود این دستگاه نیز صفحه نمایشی به اندازه یک تبلت دارد که در صورت تا شدن در جیب جا می شود.

این گجت در واقع تبلتی ۷.۳ اینچی است که صفحه نمایش آن به صورت کتابی تا شده و فرم موبایل به خود می گیرد. در این صفحه امکان اجرای همزمان سه اپ از طریق آنچه که سامسونگ «پنجره فعال چندگانه» می خواند، میسر شده است. به گفته «جاستین دنیسون»، معاون ارشد بازاریابی موبایل سامسونگ تولید انبوه Infinity Flex Display در چند ماه آتی کلید خواهد خورد.

مهندسان سامسونگ برای تولید این پنل ناگزیر به ابداع ابزارهای جدید و بازسازی مفهوم نمایشگر موبایل از ابتدا شده اند. پنل های Infinity Flex از چند جز تشکیل شده اند که شامل برد مدار چاپی، لایه انعطاف پذیر زیر سطح، غشای جاذب ضربه و پنجره پوششی است که می توان بارها آن را باز و بسته کرد.Infinity Flexهدف نهایی از ابداع این موبایل یا تبلت تاشو ایجاد تجربه ای جدید برای کاربران در کنار رابط کاربری جدید One UI عنوان شده است:

 Infinity Flex Display همراه با رابط کاربری One UI با ارائه تجربه ای جدید از کار با گوشی، به کاربران اجازه کارهایی را می دهد که با موبایل های عادی نمی توان صورت داد. با باز شدن نمایشگر اپلیکیشن ها به صورتی روان به صفحه بزرگتر منتقل می شوند. کاربران می توانند همزمان و بدون هدر دادن حتی یک لحظه، همزمان از سه اپلیکیشن استفاده کنند.

گوگل نیز با توصیف استفاده از دیوایس های تاشو به عنوان تجربه کاربری مابین گوشی و تبلت تاکید کرد که از طریق ویژگی «Screen Continuity»، اپلیکیشن ها بین حالت های تا شده و تخت (اندازه تصویر کوچک و بزرگ) به صورت یکپارچه تغییر حالت می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    دمش گرم خیلی خوبه اسکرین بزرگ خواستی موقع مطالعه یا فیلم تبلتی استفاده میکنی به وقتش هم تاش میکنی میشه گوشی... عالیه

  • Ghasem shikhy
    Ghasem shikhy | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    مثل صفحه نمایش خمیده از اینم متنفرم تا سامسونگ از این کارا دست بر نداره باید با همین گالکسی S5 سر کنم یک فکری به حال باتری ها بکنید لابد با این نمایشگر 7 اینچی باتری فقط 4000mh هست خستمون کردین

  • kamran05
    kamran05 | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    شاید ۵ سال پیش بود که برای اولین باز نمایشگر های منعطف توسط سامسونگ معرفی شد ، این نمایشگر ها هیچ کاربردی در صنعت موبایل و تبلت ندارند ،

    • Amir Sadat
      Amir Sadat | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

      5 سال پیش توسط سامسونگ معرفی شد عجبا ؟!؟! دوستم یه تحقیق حسابی بکن بعد حرف بزن سامسونگ در این داستان فقط حرف میزد و حتی چند مبایل از این دسته از طرف شرکتهای چینی و لنگلیسی معرفی شد کلا در حوزه تکنولوزی خیلی چیزا میخواد تولید بشه اما نمیشه

  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    اینا ب کنار..اینستاگرام چرا اینقدر سرعتش کم شده؟؟
    با VPN به راحتی باز میکنه..نکنه فیلتر کردن یا دارن میکنن؟
    نسخه هاس قدیمی ترشم نصب کردم بازم همونه..
    تعجب میکنم چرا دیجیاتو مطلبی براش نذاشته

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    نسل هاي بعدش دیدنی خواهند بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی