ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ساعت ۲۵۰۰۰ دلاری تنها با بیتکوین قابل خریداری است

شرکت Hublot یک ساعت گران قیمت جدید عرضه کرده که به هیچ عنوان شبیه به بقیه‌ی ساعت‌های منتشر شده‌اش نیست. حتی اگر پولدار باشید هم شاید نتوانید این ساعت را به همین راحتی‌ها خریداری کنید. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شرکت Hublot یک ساعت گران قیمت جدید عرضه کرده که به هیچ عنوان شبیه به بقیه‌ی ساعت‌های منتشر شده‌اش نیست. حتی اگر پولدار باشید هم شاید نتوانید این ساعت را به همین راحتی‌ها خریداری کنید. ساعت ۲۵،۰۰۰ دلاری Meca-10 P2P را تنها می‌توانید با پرداخت بیت کوین خریداری نمایید. این در حالیست که بسیاری از کشور‌ها هنوز استفاده از ارز مجازی را قانونی نمی‌دانند.

Hublot این ساعت را به مناسبت دهمین سالگرد «ارز‌های مجازی» طراحی کرده. اگر با استفاده از بیت کوین این ساعت گران قیمت را خریداری کنید، این شرکت شماره‌ی تراکنش انجام شده‌ی شما را روی ساعت حکاکی می‌کند. بر اساس گزارشات بلومبرگ، ساعت Meca-10 P2P با توجه به ارزش کنونی بیت کوین برای شما چیزی حدود ۲۵،۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

البته هنوز مشخص نیست که حتی در صورت داشتن بیت کوین بتوانید به راحتی این ساعت را خریداری کنید. شرکت Hublot اعلام کرده که تنها ۲۱۰ عدد از این ساعت‌ها را به خاطر محدودیت ۲۱ میلیونی بیت کوین تولید خواهد کرد. همچنین این شرکت به بلومبرگ گفته که همین حالا بیش از ۲۱۰ سفارش برای این ساعت دریافت کرده‌اند.

این شرکت با کمپانی هنگ کنگی OSL همکاری می‌کند تا تراکنش‌های انجام شده توسط بیت کوین را بررسی نماید. OSL همچنین با توجه به پیشینه‌ای که دارد تلاش می‌کند تا مطمئن شود بیت کوین‌های به دست آمده از جرائم تبدیل به یک جنس لوکس نمی‌شوند.

همکاری Hublot با OSL ممکن است حتی با پایان یافتن تولید این ساعت‌ها به پایان نرسد. «ریکاردو گوادالوپه» مدیرعامل شرکت تولید کننده‌ی ساعت‌های لوکس اعلام کرده که این شرکت به دنبال تولید محصولی دیگر است که تنها بشود با ارز‌های مجازی نسبت به خرید آن‌ها اقدام کرد.

همچنین ممکن است که شرکت Hublot به زودی امکانی را فراهم کند تا مشتریانش بتوانند هرکدام از ساعت‌ های این شرکت را با استفاده از بیت کوین خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی