ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
تکنولوژی

احتمال استفاده از نمایشگر جدید اینفینیتی O در گلکسی اس ۱۰

حدود دو سال پس از معرفی نمایشگرهای اینفینیتی سامسونگ، چند روز قبل و طی رویداد توسعه دهندگان شاهد رونمایی این شرکت از طرح های متمایزی برای صفحه نمایش گوشی تحت عنوان اینفینیتی  U، V و O بودیم که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

حدود دو سال پس از معرفی نمایشگرهای اینفینیتی سامسونگ، چند روز قبل و طی رویداد توسعه دهندگان شاهد رونمایی این شرکت از طرح های متمایزی برای صفحه نمایش گوشی تحت عنوان اینفینیتی  U، V و O بودیم که احتمالا به زودی در موبایل های گلکسی پیاده سازی می شوند.

اخیرا برخی منابع آگاه صنعت فناوری مدعی شده اند که احتمال پیاده سازی پنل اینفینیتی O در گلکسی اس ۱۰ وجود دارد. تفاوت این پنل ها به شکل و محل قرارگیری حفره دوربین سلفی در نمایشگر برمی گردد به گونه ای که در اینفینیتی U بریدگی کوچک نیمه تخمه مرغی در نیمه بالایی نمایشگر قرار می گیرد اما در مدل V این حفره چهار ضلع داشته و به شکل حرف V است.

بر اساس گزارش این منابع پنل های اینفینیتی U و V برای گوشی های اقتصادی و میان رده کنار گذاشته شده اند و نمایشگر اینفینیتی O با حفره ای کروی شکل در گوشه چپ نمایشگر، احتمالا به مدل های پرچمدار خواهد آمد.انتشار این گزارش احتمالا باعث دلسردی آن دسته از کاربرانی می شود که به رندرهای دوربین زیر نمایشگر در گلکسی اس ۱۰ دل بسته بودند. با این وجود تصمیم گیری در این زمینه به سطح تکمیل فناوری بستگی دارد چرا که پنل های اینفینیتی به عنوان مفاهیمی جدید هنوز در مراحل اولیه به سر می برند و پیاده سازی آن ها در هاله ای از ابهام قرار دارد، از اینرو بعید نیست ارائه آنها به گلکسی  اس ۱۱ موکول شود.

حتی در این صورت هم سامسونگ قابلیت های جدید دیگری را برای گلکسی اس ۱۰ کنار گذاشته که بر اساس گمانه زنی های فعلی شامل سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سه گانه در اس ۱۰ پلاس و چیپست ۷ نانومتری خواهد بود. در کنار ویژگی های سخت افزاری باید به عرضه این پرچمدارها در ۶ رنگ نیز اشاره کرد.

 

تماشا کنید: نمونه اولیه گوشی زنفون 6 ایسوس خبر از طراحی عجیب می دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی