ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سینماتیک جدید Just Cause 4 منتشر شد؛ ریکو دیوانه [تماشا کنید]

یکی از جذاب‌ترین لحظات رویداد X018 بدون شک نمایش سینماتیک جدید بازی Just Cause 4  بود؛ ویدیویی که نشان می‌دهد با یکی از مفرح‌ترین بازی‌های سال طرف هستیم. ویدیو جدید Just Cause 4 صحنه‌های جذابی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | ۰۲:۲۲

یکی از جذاب‌ترین لحظات رویداد X018 بدون شک نمایش سینماتیک جدید بازی Just Cause 4  بود؛ ویدیویی که نشان می‌دهد با یکی از مفرح‌ترین بازی‌های سال طرف هستیم.

ویدیو جدید Just Cause 4 صحنه‌های جذابی را از محیط بازی، شخصیت اصلی آن یعنی ریکو رودریگز و مراحل مختلف نشان می‌دهد که در بعضی از موارد شباهت جالبی به دیگر ساخته‌های استودیو Avalanche یعنی Rage 2 و مد مکس دارند.

وظیفه دوباره ریکو در این قسمت مبارزه با یکی از بزرگترین ارتش های خصوصی دنیا یعنی The Blank Hand است. در این راه اتوموبیل های متنوع، تانک ها، جت های جنگی و قایق های پرسرعت جدیدی به Just Cause 4 اضافه شده‌اند و دست ما برای منفجر کردن هر آنچه که در محیط می‌بینیم و خلق صحنه‌های سینمایی عجیب و غریب بازتر از گذشته شده است.

همچنین یک سیستم تغییر آب و هوای هوشمند هم به بازی اضافه شده که باعث واقعی‌تر شدن حس و حال حضور در جزیره Solis در آمریکای جنوبی خواهد شد. همانطور که در تریلر بازی هم مشخص است، طی بخش‌های مختلف، با انواع وضعیت‌های آب و هوای از برف و بوران گرفته تا گردباد شن و ماسه روبرو خواهیم شد. بازی Just Cause 4 در تاریخ 13 آذر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی