ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جی بورد حالا تصاویر گیف و ایموجی‌ها را هنگام تایپ پیشنهاد می‌کند

کاربران جی بورد، اپلیکیشن کیبورد اختصاصی گوگل به زودی شاهد هوشمندی بیشتر آن خواهند بود. گوگل با انتشار یک به‌روزرسانی اعلام کرده که از این پس هنگام تایپ، جی بورد بسته به چیزی که در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

کاربران جی بورد، اپلیکیشن کیبورد اختصاصی گوگل به زودی شاهد هوشمندی بیشتر آن خواهند بود. گوگل با انتشار یک به‌روزرسانی اعلام کرده که از این پس هنگام تایپ، جی بورد بسته به چیزی که در حال نوشتنش هستید می‌تواند به شما تصاویر گیف، ایموجی و استیکرهایی را برای ارسال پیشنهاد کند.

پیشنهادات هوشمند جی بورد از امروز در دسترس کاربران انگلیسی زبان در اندروید قرار می‌گیرد، اما کشورهای دیگر برای استفاده از این قابلیت باید کمی بیشتر منتظر بمانند. همچنین هنوز تاریخ ارائه این ویژگی برای کاربران iOS مشخص نشده است.

با نصب آخرین نسخه جی بورد، موقع تایپ متوجه یک آیکن جدید "GIF" در گوشه پایین و سمت چپ کیبورد خواهید شد. کافیست روی آن اشاره کنید تا پیشنهادات هوش مصنوعی گوگل برایتان نمایان شوند. مثلا می‌توانید بنویسید "من خوابم می‌آید" تا هوش مصنوعی ایموجی خواب‌آلود یا استیکری که این منظور را برساند را در میان گزینه‌هایش به شما پیشنهاد بدهد.

در مورد "صبح بخیر" و جملاتی از این قبیل نیز همین اتفاق خواهد افتاد. به گفته گوگل، کلیه پیشنهاداتی که می‌بینید مستقیما در دیوایس خود شما ساخته و پردازش می‌شوند و برای این کار اطلاعات به سرورهای گوگل ارسال نخواهد شد. این موضوع نه تنها سرعت ارائه پیشنهادات را بالا می‌برد بلکه خیال کاربران را بابت امنیت اطلاعات‌شان نیز راحت و آسوده می‌سازد.

برای تست پیشنهادات هوشمند جی بورد، می‌توانید همین حالا نسبت به دانلود آخرین نسخه این کیبورد برای اندروید اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    برای من فعال شده

  • Ali Hosseini
    Ali Hosseini | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    با سلام میخواستم بدونم چرا کلیپ برد نداره که بشه مت ها ذخیره کرد یا داره و ما بلد نیستبم خوتهشا کمک کنید چون گوشی مثلlgیک کلیپ برد دارند که تا ۱۰ مت ذخیره میکنن ولی من نوکیا۸ خریدم اندرویدش خام هیت ولی کلیپ برد فعال ندره

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    سلام امین (نویسنده) جان داشتم دنبال یکی از پست های شما میگشتم که زیرش یه سوال بپرسم.
    بنده میخوام داخل گوگل مپ عکس 360 بزارم و قابلیت حرکت هم داشته باشه به عنوان مثال الان جایی که ایستادم یه عکس 360 درجه بگیرم برم 5 متر اون ور تر باز یه عکس 360 درجه بگیرم همین جور به عنوان مثال ادامه بدم بعدم عکس های وقتی توی گوگل ثبت میکنم روی فلش های جهت کلیک میکنم بره 5 متر اون ور تر.
    اگه منظور بنده رو متوجه نمی‌شود داخل گوگل مپ اسم Opark رو سرچ کنید ببینید یکی از عکس ها قابلیت حرک کردن رو داره. ممنون میشم برای سوالم وقت بزارید.

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

      سلام
      برای این کار می تونید از Street View اقدام کنید. شرایط لازم برای عکس های 360 درجه و بارگذاری اون ها تو این لینک گفته شده، طبق همین دستورات عمل کنید:

      https://support.google.com/maps/answer/7011737?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en

مطالب پیشنهادی