ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ارسال پیام به رستوران‌ها و فروشگاه‌ها با استفاده از گوگل مپس فراهم شد

گوگل سعی دارد تا با استفاده از امکان ارسال پیام در گوگل مپس راه ارتباطی کاربران و کسب و کار‌ها را ساده‌تر از گذشته نماید. گوگل مپس در پلتفرم‌های اندروید و iOS با بهره‌مندی از ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

گوگل سعی دارد تا با استفاده از امکان ارسال پیام در گوگل مپس راه ارتباطی کاربران و کسب و کار‌ها را ساده‌تر از گذشته نماید. گوگل مپس در پلتفرم‌های اندروید و iOS با بهره‌مندی از ویژگی یاد شده به روزرسانی خواهد شد و صاحبان کسب و کار می‌توانند از اپلیکیشن جداگانه‌ای تحت عنوان Google My Business استفاده نمایند.

این به روزرسانی یک آیکون Message و همچنین یک نما از پیام‌های دریافتی را به به اپلیکیشن گوگل مپس اضافه می‌کند که از این طریق می‌توان به انجام مکالمات با کسب و کار‌های مختلف پرداخت.

همچنین فروشگاه‌ها و رستوران‌ها که دارای اکانت کسب و کار در گوگل باشند می‌توانند گزینه‌ی Message را در لیست خود مشاهده نمایند.

اضافه شدن آیکون Messages در گوگل مپس این امکان را فراهم می‌کند که مکالمات ایجاد شده را مشاهده کنید

این ارتباطات بین مشتری‌ها و اکانت‌های کسب و کار در محیطی مشابه با پیام رسان‌ها انجام می‌پذیرد و دسترسی به مکالمات انجام شده از بخش Messages در اپلیکیشن مپس امکان پذیر خواهد بود.

البته اگر شما دارای کسب و کاری باشید، باید ابتدا آخرین نسخه از اپلیکیشن Google My Business را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمایید. با این کار می‌توانید تنها پیام‌هایی خاص را از مشتری‌های گزینش شده‌ی خودتان دریافت کنید.

همچنین اعلام شده که کاربران از کشور‌های مختلف قادر به استفاده از این ویژگی خواهند بود اما هنوز از کشور‌هایی که می‌توانند از ویژگی یاد شده استفاده کنند، نامی برده نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی