ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ جدید پیکسل 3 دوربین را بلا استفاده می‌کند

به نظر می‌رسد که مشکلات و باگ‌های پیکسل 3 تمامی ندارد. چندی پیش متوجه شدیم که پیامک‌ها به صورت خودکار از روی این گوشی حذف می‌شوند و بدنه‌ی آن نیز حین مکالمه‌ی تلفنی بیش از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

به نظر می‌رسد که مشکلات و باگ‌های پیکسل 3 تمامی ندارد. چندی پیش متوجه شدیم که پیامک‌ها به صورت خودکار از روی این گوشی حذف می‌شوند و بدنه‌ی آن نیز حین مکالمه‌ی تلفنی بیش از حد داغ می‌گردد. حال متخصصان متوجه شده‌اند که مشکل و باگ نرم افزاری جدیدی موجب می‌شود که کاربر نتواند از اپلیکیشن اصلی دوربین پیکسل 3 استفاده کند.

پیکسل 3

این در حالی است که اپلیکیشن‌های دیگر هم پیغام «نمی‌توان به دوربین وصل شد» را نمایش می‌دهد و  بدین شکل نیز کاربر قادر نیست از دوربین استفاده نماید. ریبوت کردن هم تنها راه حلی موقتی برای این مسئله بوده و حتی اگر گوشی ریست فکتوری بشود یا از حالت ایمن نیز استفاده گردد هم مشکل به طور کلی حل نمی‌شود.

هنوز دقیقاً علت رخ دادن چنین مشکلی هنوز مشخص نشده و کارشناسان با بررسی دوربین متوجه شده‌اند سیستم عامل اندروید به درستی دوربین را قفل نمی‌کند و دیگر اپ‌ها تصور می‌کنند که هنوز از دوربین استفاده می‌شود . این تصور موجب می‌شود که مشکل بوجود بیاید و دوربین بدون استفاده گردد.

پیکسل 3

هنوز گوگل اظهارنظری رسمی درباره‌ی این مشکل و گزارشات حاکی از آن ارائه نکرده است. از طرف دیگر مسئولین بخش پشتیبانی این کمپانی مشخص نکرده‌اند که چه زمانی پچی برای حل این مشکل منتشر خواهند کرد. حتی هنوز مشخص نیست که کلاً چنین پچی عرضه شود یا خیر.

برخی کاربران که این مشکل را گزارش کرده بودند نیز با در بسته مواجه شدند و گوگل دوربین و قطعه‌ی آنها را تعویض نکرده است. به هر حال این مسئله، مشکلی اساسی محسوب می‌شود و هرچه باشد دوربین یکی از پر مصرفترین گجت‌های تعبیه شده برای یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود.

پیکسل 3

به همین دلیل مسئولین کمپانی گوگل باید هرچه سریعتر فکری برای حل این مشکل کنند تا ویژگی اصلی پیکسل 3 بلااستفاده نشود. علاوه بر این ممکن است ناراحتی خریداران پرچمدار گوگل را به علت مشکلات پر شمارش کمی هم کمتر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pesar kohestan
    Pesar kohestan | ۲۹ آبان ۱۳۹۷

    هر چقدر که این اپل و آیفون هاش کم نقصن
    این گوگل با پیکسلاش روی نقص رو سفید کرده
    داداش من بچسب به نرم افزار
    سخت افزار رو بسپار یه اهلش

مطالب پیشنهادی