ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید مرورگر مایکروسافت اج با ویژگی‌های جدید برای اندروید عرضه شد

شرکت مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفت تا ویژگی‌های مورد ارزیابی در مایکروسافت اج برای اندروید را حالا به صورت یک به روزرسانی رسمی عرضه نماید. در آپدیتی با نسخه‌ی 42.0.0.2801 که حالا از طریق پلی استور ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

شرکت مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفت تا ویژگی‌های مورد ارزیابی در مایکروسافت اج برای اندروید را حالا به صورت یک به روزرسانی رسمی عرضه نماید. در آپدیتی با نسخه‌ی 42.0.0.2801 که حالا از طریق پلی استور در دسترس قرار دارد، کاربران می‌توانند با استفاده از اج فولدری از وبسایت‌های مورد علاقه شان ایجاد کنند تا دسترسی سریعتری به آن‌ها داشته باشند.

همچنین آن‌ها می‌توانند با نگه داشتن دکمه‌ها در نوار پایینی دسترسی‌های سریع را مشاهده کنند و با کشیدن نوار به سمت راست و چپ، صفحات مختلفی را در تب History مشاهده نمایند.

این آپدیت همچنین چند باگ مهم را برطرف کرده و دارای بهینه‌سازی‌هایی در عملکرد بوده است. در لیست تغییرات مربوط به این نسخه از مرورگر اج، مایکروسافت از کاربران خود سوال می‌کند که آیا از ویژگی جستجوی تصویری استفاده کرده‌اند یا خیر.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند با گرفتن یک عکس با دوربین تلفن هوشمند یا استفاده از یک عکس در گالری، به دنبال تصاویر مشابه و اطلاعات بیشتر راجع به آن عکس بگردند. جستجوی تصویری می‌تواند به کاربران اطلاعات بیشتری راجع به تصویر ارائه دهد؛ مثل قیمت محصول و فروشگاه‌هایی که می‌توان محصول درون عکس را از آن‌ها خریداری نمود. جستجوی تصویری یا Visual Search موجود در مرورگر مایکروسافت اج به نظر می‌تواند رقیبی برای گوگل لنز باشد.

برای این که مطمئن شوید آیا آپدیت جدید مایکروسافت اج روی تلفن اندرویدی‌تان نصب شده یا نه، کافیست اپلیکیشن پلی استور را نصب کنید، روی منوی همبرگری (آیکونی که از سه خط موازی تشکیل شده) بزنید.

روی My apps & games بزنید و سپس به دنبال به روزرسانی‌های اپلیکیشن‌های نصب شده بگردید. اگر آپدیتی برای مایکروسافت اج موجود باشد که هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، رو به روی نام این مرورگر باید گزینه‌ی Update را مشاهده کنید. به سادگی روی این دکمه بزنید و به روزرسانی جدید مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی