ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گردهمایی مزدا سواران با حضور یک دستگاه مزدا 6 در تهران برگزار شد

در روزهای تعطیل اخیر با این که شرایط جوی چندان مساعدی برای برگزاری یک گردهمایی و دورهمی نبود اما این مسئله باعث نشد تا مزدا سواران در این مراسم شرکت نکنند و حضور مدل های ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

در روزهای تعطیل اخیر با این که شرایط جوی چندان مساعدی برای برگزاری یک گردهمایی و دورهمی نبود اما این مسئله باعث نشد تا مزدا سواران در این مراسم شرکت نکنند و حضور مدل های مختلف و محبوب این برند ژاپنی یک مراسم و گردهمایی پر شور را برگزار کردند.

مزدا 3

مزدا در آغاز دهه 80 توسط بهمن خودرو در کشور ما به صورت مونتاژ عرضه شد که توانست به موفقیت خیره کننده ای دست پیدا کند. در واقع از مزدا 323 به عنوان یکی از موفق ترین خودروهای مونتاژی پس از انقلاب یاد می شود. یک سدان باکیفیت و قابل اطمینان که چه در مدل های دنده دستی و اتوماتیک توانست دل علاقه مندان این برند را برباید. در ادامه مزدا به مدل 3 توانست موفقیت های 323 را تکرار کند و در ادامه مدل فیس لیفت آن نیز عرضه شد. مزدا 2 نیز توسط گروه بهمن عرضه شد که گرچه به عنوان یک خودروی شهری قابلیت های بسیار خوبی را عرضه می کرد اما هرگز نتوانست به موفقیت برادران بزرگ تر خود دست پیدا کند.

مزدا

در این همایش یک دستگاه مزدا 6 به صورت گذر موقت نیزحضور داشت که جای خالی چنین خودروی باکیفیتی در بازار خودرویی ما بسیار خالی است. در خصوص مزدا  3 نیز می توان گفت که علیرغم محبوبیت این خودرو در کشور و افزایش بیش از دو برابری قیمت آن ظرف یکسال گذشته، حالا هم عرضه این خودرو زیر سایه تحریم های بین المللی قرار گرفته است و این خودروساز ژاپنی فعالیت خود در ایران را تعلیق کرده است. بنابراین بعید نیست که در آینده روند افزایش قیمت خودروهای موجود در کشور در پی کمبود عرضه ادامه یابد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا عکس هایی را از این گردهمایی مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۵ آذر ۱۳۹۷

    من عاشق مدل مزدا rx7 هستم مخصوصا قبل از فيس ليفت با چراغ هاي مخفي شونده...

مطالب پیشنهادی