ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

حکمرانی گلکسی +S10 در دنیای اندروید بر اساس بنچمارک آنتوتو

گلکسی اس ۱۰ پلاس موبایلی است که خانواده پرچمدارهای سامسونگ را متحول خواهد کرد و علی رغم فاصله زیادی که تا معرفی آن باقی مانده، بنچمارک منتسب به این گوشی در آنتوتو رویت شده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۷

گلکسی اس ۱۰ پلاس موبایلی است که خانواده پرچمدارهای سامسونگ را متحول خواهد کرد و علی رغم فاصله زیادی که تا معرفی آن باقی مانده، بنچمارک منتسب به این گوشی در آنتوتو رویت شده است.

این اطلاعات توسط IceUniverse، از افشاگران معروف فناوری منتشر شده و در آن شماره مدل SM-G975F به چشم می خورد که احتمالا به گلکسی اس ۱۰ پلاس مربوط می شود. امتیاز نهایی این گجت برابر ۳۲۵۰۷۶ است که از بالاترین نمرات ثبت شده در بنچمارک آنتوتو به شمار می رود.

این امتیاز از رکورد ۳۵۸۰۹۱ آیفون ۱۰ کمتر است و کیلومترها با ۵۶۶۳۶۳ امتیاز آیپد پرو فاصله دارد اما از دیگر موبایل های اندرویدی بالاتر ایستاده است. به عبارت دیگر در نمودار آنتوتوی مربوط به دستگاه های اندرویدی فعلا میت ۲۰ پرو با امتیاز ۳۰۹۶۲۸ حکمرانی می کند که توسط پرچمدار بعدی سری گلسی اس از اریکه قدرت به زیر کشیده می شود.گلکسی اس ۱۰ پلاسدر این بنچمارک از گلکسی اس ۱۰ پلاس مجهز به چیست اگزینوس ۹۸۱۰، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 و ۶ گیگابایت رم استفاده شده است. نمایشگر این محصول که احتمالا ۶.۴ اینچی خواهد بود روی ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تنظیم شده که از مدت ها قبل رزولوشن دیفالت پرچمدارهای سامسونگ بوده است. نسخه پیش فرض سیستم عامل هم اندروید پای است.

امتیاز بالای گلکسی اس ۱۰ پلاس حاکی از قدرت غیرقابل انکار چیپست ۸ هسته ای اگزینوس ۹۸۲۰ است اما بعید نیست مدل مجهز به اسنپدراگون ۸۱۵۰ این دستگاه حتی قوی تر هم باشد چرا که در بنچمارک آنتوتوی لو رفته از این چیپست شاهد امتیاز بسیار بالای ۳۶۲۲۹۲ بودیم.

از دیگر گمانه زنی های پیرامون سری گلکسی اس ۱۰ باید به پوشش سرامیکی، نمایشگر حفره دار اینفینیتی او، پشتیبانی از شبکه های 5G و حتی رم شگفت انگیز ۱۲ گیگابایتی اشاره کرد که ارقام بنچمارک را تا حد زیادی بهبود خواهد بخشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی