ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate
ویجیاتو - بازی

نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate منتشر شد؛ بهترین بازی مبارزه‌ای سال

نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate خبر از یک انحصاری فوق العاده دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ می‌دهند. از بین ۴۳ نقد ثبت شده برای این بازی، حتی یک نقد منفی هم دیده نمی‌شود و میانگین امتیاز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate خبر از یک انحصاری فوق العاده دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ می‌دهند. از بین ۴۳ نقد ثبت شده برای این بازی، حتی یک نقد منفی هم دیده نمی‌شود و میانگین امتیاز این عنوان ۹۳ از ۱۰۰ است.

در این میان ۱۲ نقد کامل برای Super Smash Bros. Ultimate ثبت شده‌اند. برای مثال سایت Nintendo Life نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را به بازی داده و آن را عنوانی فوق العاده خوانده است. بر اساس این نقد، سازندگان بازی توانسته‌اند تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر شخصیت را به خوبی پیاده سازی کنند و در این میان بالانس بازی هم به خوبی حفظ شده و شخصیتی بیش از اندازه ضعیف یا قوی نیست.

منتقد سایت معتبر گیم‌اینفورمر هم نمره ۹.۵ از ۱۰ را به Super Smash Bros. Ultimate داده و با وجود آن‌که این بازی را انقلابی برای سری Smash نمی‌داند، معتقد است که بازی به راحتی می‌تواند شما را برای مدت‌ها سرگرم کند. در نقد گیم‌اینفورمر آمده که حالت جدید اضافه شده به بازی در واقع برگ برنده Super Smash Bros. Ultimate است و سطح هیجان انگیز بودن مبارزات را به جایی می‌رساند که فاصله زیادی نسبت به عناوین قبلی دارد.

نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate

منتقد IGN هم چنین نظری در مورد بازی دارد و Ultimate را عنوانی می‌داند که به خوبی از پس توقعاتی که از نسخه جدید سری Smash می‌رود بر می‌آید. به گفته نویسنده ای جی ان، مبارزات این بازی هیجان انگیزترین در کل سری محسوب می‌شوند. اما در این میان مدهایی مانند World of Light درست از آب در نیامده‌اند و همین موضوع باعث شده تا این سایت به جای نمره کامل،‌ امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ را به Super Smash Bros. Ultimate بدهد.

کیت بیلی، نویسنده سایت US Gamer هم با در نظر گرفتن نمره ۴.۵ از ۵ این بازی را به شدت سرگرم کننده خطاب کرده است. او این بازی را عنوانی می‌داند که کاربران نینتندو سوییچ برای مدت‌ها آن را در کلکسیون بازی‌های خودشان خواهند داشت. در نقد US Gamer آمده که بعضی از ویژگی‌های جدید گیم‌پلی به درستی کار نمی‌کنند و بازی به طور کل بی نقص نیست اما پیشرفت مبارزات و هیجان انگیزتر شدن آن‌ها باعث می‌شود تا اهمیت زیادی به سایر مشکلات ندهید.

نشریه معتبر تلگراف هم نمره ۸ از ۱۰ را برای بازی Super Smash Bros. Ultimate در نظر گرفته است. تام هاگینز اعتقاد دارد که Ultimate در واقع یکی از معدود عناوین انحصاری نینتندو سوییچ است که برای تمام کاربران تهیه نشده و پیچیدگی المان‌های مبارزات آن باعث می‌شود که عده خاصی با بازی ارتباط برقرار کنند. البته مواردی همچون بخش چندنفره جذاب و مبارزات هیجان انگیز باعث می‌شوند تا بتوان به راحتی این بازی را بهترین نسخه از سری Smash دانست.

نظر شما چیست؟ آیا تا کنون موفق به تجربه بازی Super Smash Bros. Ultimate شده‌اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آرش پارساپور
    آرش پارساپور | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

    فقط دراگون بال فایترز و دیگر هیچ. توی سبک فایتینگ عرض میکنم البته

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    متاسفانه من ک کامپیوتر فقط بازی میکنم...

  • سید سینا مصطفوی
    سید سینا مصطفوی | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    بازم یه موفقیت دیگه برای نینتندو. یه بازی مفرح و سرگرم کننده که می تونه مدت ها مشغولت کنه.

مطالب پیشنهادی