ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی ضعیف‌ترین و قوی‌ترین تیم‌های حاضر در PES 2019

بازی PES 2019 پس از چندین ماه انتظار برای طرفداران، بالاخره اواخر ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر شد. با وجود نقاط ضعف بسیار از جمله لایسنس نبودن تیم‌های شناخته شده، این بازی ورزشی هم ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

بازی PES 2019 پس از چندین ماه انتظار برای طرفداران، بالاخره اواخر ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر شد. با وجود نقاط ضعف بسیار از جمله لایسنس نبودن تیم‌های شناخته شده، این بازی ورزشی هم اکنون از محبوبیت بالایی برخوردار است. دلیل این اتفاق را می‌توان در پیشرفت‌های این نسخه نسبت به سال گذشته جستوجو کرد که باعث شده‌اند تا گیم پلی بازی طبیعی تر از همیشه باشد و حس یک فوتبال واقعی را به مخاطب القا کند.

اگر از طرفداران پروپاقرص ورزش فوتبال باشید، احتمالا می‌دانید که چه تیم‌هایی در حال حاضر در لیست‌ بهترین‌ها قرار می‌گیرند. به عنوان همچین کاربری، شاید فکر کنید که پیدا کردن بهترین تیم‌ها در بازی PES 2019 کار آسانی باشد اما اینطور نیست. تفاوت در معیارها باعث شده است تا لیست برترین تیم‌ها در واقعیت با برترین تیم‌های حاضر در PES 2019 فرق داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برترین تیم‌ها در این بازی بپردازیم.

بازی PES 2019

برترین تیم باشگاهی: PM Black White یا یوونتوس

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 92 – قدرت خط هافبک: 84 – قدرت خط دفاع: 84
  • برترین بازیکنان: کریستیانو رونالدو (امتیاز: 94)‌، پائولو دیبالا (امتیاز: 88) و جورجیو کیلینی (امتیاز: 87)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: فدریکو برناردسکی (امتیاز 83)، امره جان (امتیاز: 82) و رودریگو بنتنکور (امتیاز: 78)

در چند سال اخیر باشگاه یوونتوس برای خط دفاع مستحکم خود مورد توجه قرار می‌گرفت که با اضافه شدن یکی از بهترین مهاجمان کنونی دنیای فوتبال، یعنی کریستیانو رونالدو اکنون باید آن را به عنوان برترین باشگاه جهان در نظر گرفت. بسیاری از طرفداران امید دارند تا رونالدوی پرتغالی با عملکرد فوق العاده‌ی خود در فصل جاری، پس از 20 سال بار دیگر کاپ لیگ قهرمانان اروپا را به شهر تورین بیاورد.

در خط دفاعی، لئوناردو بنوچی (امتیاز: 86) را مشاهده می‌کنیم که پس از مدتی دوری از میادین بازگشته و در کنار کیلینی قرار گرفته است تا خط دفاع راه راه پوشان تورین قوی تر از همیشه باشد. البته جدایی جیان لوئیجی بوفون، دوازده افسانه‌ای این باشگاه، پس از 17 سال تیم را در فاز دفاعی با مقداری مشکل روبرو کرد که به نظر می‌رسد این مشکل نیز با حضور وویتخ شتزنی (امتیاز: 85) حل و فصل شده است.

در خط هافبک میرالم پیانیچ (امتیاز: 86) حضور دارد که به خوبی توانسته خود را به عنوان رهبر خط میانی اثبات کند. همچنین می‌توانید با اضافه کردن دیبالا به خط میانی، فاصله میان بازیکنان خط دفاع تیم حریف را افزایش داده و فضای بیشتری را برای هنرنمایی رونالدو ایجاد کنید.

بازی PES 2019

بهترین تیم تهاجمی: پاری سن ژرمن

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 92 – قدرت خط هافبک: 79 – قدرت خط دفاع: 84
  • برترین بازیکنان: نیمار (امتیاز:93)، ادینسون کاوانی (امتیاز:89) و تیاگو سیلوا (امتیاز:87)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: کیلین ام‌ باپه (امتیاز: 86)، آدرین رابیو (امتیاز: 83) و جووانی لو سلسو (امتیاز: 82)

در سال‌های اخیر، برای تماشای مثلث‌های تهاجمی مختلفی از جمله MSN (مسی، سوآرز و نیمار در بارسلونا) و BBC (بیل، بنزما و کریستیانو در رئال مادرید) پایای تماشای مسابقات می‌نشستیم و اکنون نوبت MNC (امباپه، نیمار و کاوانی) فرا رسیده است تا نگاه‌هایمان را به آن بدوزیم. این 3 بازیکن در فصل گذشته‌ی مسابقات مجموعاً 89 گل به ثمر رساندند که همین عملکرد فوق العاده باعث شد تا شرایط برای حضور آنخل دی ماریا (امتیاز: 86) و جولیان درکسلر (امتیاز: 85) در ترکیب اصلی تیم مقداری سخت شود.

قدرت تیم پاری سن ژرمن تنها در خط حمله‌ی آن خلاصه نمی‌شود و با اضافه شدن بوفون (امتیاز: 86) به عنوان سنگربان، خط دفاعی این تیم که تیاگو سیلوا (امتیاز: 87) و مارکینیوس (امتیاز: 85) را پیش از این در اختیار خود داشته است، اکنون قدرتمندتر از همیشه شده است.

مارکو وراتی (امتیاز: 85) استعداد بالایی در توپ ربایی دارد و می‌توان روی عملکرد او در میانه‌ی زمین برای جلوگیری از بازی سازی تیم حریف حساب ویژه‌ای باز کرد. البته در این بین تنها یک مشکل اساسی وجود دارد: وراتی در وسط زمین تنها است و هیچ بازیکنی برای حمایت از او در ترکیب حضور ندارد. بنابراین بهتر است که دی ماریا یا درکسلر را جایگزین یکی از بازیکنان ترکیب اصلی کنید. البته گزینه‌های جوانتری از جمله جووانی لو سلسو (امتیاز: 82) و آدرین رابیو (امتیاز: 83) نیز روی نیمکت ذخیره‌ها هستند که ورود آن‌ها به زمین فکر بدی به نظر نمی‌رسد.

بازی PES 2019

بهترین تیم تدافعی: KB Red White یا اتلتیکو مادرید

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 88 - قدرت خط هافبک: 82 - قدرت خط دفاع: 85
  • برترین بازیکنان: آنتونی گریزمان (امتیاز: 90)، یان اوبلاک (امتیاز: 89)، دیگو گودین (امتیاز: 87)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: خوزه ماریا خیمنز (امتیاز: 84)، توماس لمار (امتیاز: 83) و لوکاس هرناندز (امتیاز: 82)

نظم همچون خون در رگ‌های انسان‌ها، در میان بازیکنان تیم اتلتیکو مادرید جریان دارد. مردان دیگو سیمئونه در فصل‌های گذشته عملکرد فوق العاده‌ای در خط دفاعی داشته‌اند، به طوری که توانستند در 4 فصل اخیر عنوان بهترین خط دفاعی لا لیگا را از آن خود کنند.

یان اوبلاک، دیگو گودین و فیلیپه لوئیس (امتیاز: 85) در تیم اتلتیکو مادرید به ترتیب وظیفه دروازه بانی و حفاظت از خط دفاعی را بر عهده دارند. خط حمله این تیم نیز گریزمان و دیگو کاستا (امتیاز: 87) را دارد که با همکاری یکدیگر می‌توانند عملکردی زهرآگین داشته باشند.

کوکه (امتیاز: 86) و سائول نیگس (امتیاز: 86) نیز در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته‌اند تا به بدین ترتیب اتلتیکو مادرید در خط هافبک نیز مشکلی نداشته‌ باشد. این تیم اسپانیایی به واسطه حضور چنین بازیکنانی به راحتی می‌تواند پا به پای هر حرفی که با آن مواجه می‌شود حرکت کند.

بازی PES 2019

پر سرعت ترین تیم: لیورپول

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 88- قدرت خط هافبک: 81- قدرت خط دفاع: 83
  • بهترین بازیکنان: محمد صلاح (امتیاز: 90)، ویرجیل فن دایک (امتیاز: 87) و الیسون بکر (امتیاز: 87)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: نبی کیتا (امتیاز: 83)، ترنت الکساندر-آرنولد (امتیاز: 78) و جو گومز (امتیاز: 78)

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که سرعت را چاشنی حملات خود می‌کنید، لیورپول می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در خط حمله‌ی این تیم انگلیسی سه بازیکن فوق العاده، یعنی صلاح، روبرتو فرمینیو (امتیاز: 86) و سادیو مانه (امتیاز : 86) حضور دارند که توانستند با همکاری یکدیگر، قرمزپوشان را در فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسانند.

فن دایک که از قضا سرعت خوبی دارد، خط دفاع لیورپول را قدرتمند تر از همیشه کرده است. علاوه بر او، الیسون نیز در دفاع حضور دارد که می‌تواند پشت سر فن دایک قرار گرفته و او را پشتیبانی کند؛ حضور این دو نظم خاصی را به دفاع بخشیده است. برای خط هافبک نیز بازیکنان سرعتی بسیاری از جمله کیتا، الکس اکسلید-چمبرلین (امتیاز: 82) و جورجینیو واینالدوم (امتیاز: 82) وجود دارد که کار را برای چینش ترکیب آغازین سخت می‌کند. اگر انتخاب بازیکنان با شما باشد، کدام یک را برای خط هافبک انتخاب می‌کند؟

بازی PES 2019

خلاق ترین تیم: بارسلونا

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 93 - قدرت خط هافبک: 84 - قدرت خط دفاع: 85
  • بهترین بازیکنان: لیونل مسی (امتیاز: 94)، لوئیس سوآرز (امتیاز: 90) و فیلیپه کوتینیو (امتیاز: 88)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: اوسامه دمبله (امتیاز: 93)، مالکوم (امتیاز: 82) و کلمون لنگله (امتیاز: 82)

با نظر گرفتن بازیکنانی که در بارسلونا حضور دارند، بی دلیل نیست که اکثر فوتبال دوستان از تماشای نمایش این تیم لذت می‌برند. در هنگام حملات، مسی و کوتینیو از دو جناح سوآرز را پشتیبانی می‌کنند و ایوان راکیتیچ (امتیاز: 86)، سرجیو بوسکتس (امتیاز: 87) و آرتورو ویدال (امتیاز: 87) نیز در خط هافبک، وظایفشان را به شکل درستی انجام می‌دهند.

از آن‌جایی که بازیکنان تیم بارسلونا پتانسیل‌ بالایی در بازی PES 2019 دارند، در هنگام مواجه با رقبای قدرتمند چندان با مشکل روبرو نخواهید شد، زیرا می‌توانید با حفظ توپ و ارائه‌ی یک بازی آرام، به دروازه حریف نزدیک شده و به گل دست یابید. زمانی هم که مالکیت توپ را ندارید، نیازی به نگرانی وجود ندارد؛ زیرا جرارد پیکه (امتیاز: 88) و ساموئل اومیتیتی (امتیاز: 87) را در خط دفاع و تراشتگن (امتیاز: 88) را نیز در دروازه‌ی خود دارید که به راحتی می‌توانند تمامی نقشه‌های تیم حریف برای دستیابی به گل را نقش بر آب کنند.

بازی PES 2019

هیجان انگیز ترین تیم: Man Blue یا منچستر سیتی

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 86 – قدرت خط هافبک: 86 – قدرت خط دفاع: 84
  • بهترین بازیکنان: کوین د بروینه (امتیاز: 90)، سرجیو آگوئرو (امتیاز: 88) و داوید سیلوا (امتیاز: 87)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: گابریل ژسوس (امتیاز: 85)، لروی زانه (امتیاز: 85) و الکساندر زینچنکو (امتیاز: 75)

کوین د بروینه و داوید سیلوا به عنوان دو بازی ساز بی نظیر در منچستر سیتی حضور دارند که با حرکات و خلاقیت‌های خود، می‌توانند فرصت‌های زیادی را برای مهاجم هدف ایجاد کنند. علاوه بر این، رحیم استرلینگ (امتیاز: 85) و لروی زانه نیز در کناره‌ها بازی می‌کنند که قدرت و سرعت پیشروی‌شان بسیار بالاست. به همین دلیل علاوه بر بازی سازی در وسط زمین، می‌توان روی جناحین برای ایجاد فرصت گلزنی برای سرخیو آگوئرو حساب ویژه‌ای باز کرد.

در نیکمت ذخیره‌های منچستر سیتی بازیکنان ارزشمند و جوانی همچون گابریل ژسوس، برناردو سیلوا (امتیاز: 84) و ریاض محرز (امتیاز: 84) حضور دارند که در صورت بروز مشکل، می‌توانید آن‌ها را وارد زمین کنید. همان‌طور که پیش از این اشاره شد، بازیکنان کناره‌ منچستر سیتی مایل به شرکت در حملات هستند، همین مسئله نیز فضا و فرصت زیادی را برای نفوذ در اختیار بازیکنان تیم حریف قرار می‌دهد که باید مراقب آن باشید. برای رفع این مشکل توصیه می‌کنیم پس از کسب نتیجه‌ی مورد نظر، ایلکای گوندوغان (امتیاز: 84) را به خط هافبک اضافه کنید.

بازی PES 2019

تیمی که در حد و اندازه‌های تصور شده نیست: Man Red یا منچستر یونایتد

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 85 – قدرت خط هافبک: 83 – قدرت خط دفاع: 84
  • بهترین بازیکنان: داوید دخیا (امتیاز: 91)، روملو لوکاکو (امتیاز: 87) و الکسیز سانچز (امتیاز: 87)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: آنتونی مارسیال (امتیاز: 82)، مارکوس رشفورد (امتیاز: 81) و لوک شاو (امتیاز: 78)

با وجود بازیکنان مستعدی که در ترکیب منچستر یونایتد وجود دارد، شیاطین سرخ نتوانسته‌اند در چند فصل اخیر عملکرد خوبی داشته باشند و این موضوع نیز تاثیر خود را در بازی PES 2019 گذاشته است. علاوه بر این، هیچ ثباتی نیز در عملکرد این تیم وجود ندارد؛ چند بازی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند و پس از آن، برای مدتی در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرند. برای اثبات این ادعا، کافی است تا به نتایج این فصل سرخ پوشان شهر منچستر و جایگاه کنونی‌‌شان نگاهی بیندازید.

تنها نقطه قوت تیم منچستر یونایتد در بازی PES 2019، امتیاز کلی آن است. رومئو لوکاکو و الکسیز سانچز این پتانسیل‌ را دارند تا هر خط دفاعی را با مشکل روبرو کنند. پشت سر این دو نیز پول پوگبا (امتیاز: 86) قرار می‌گیرد که وظیفه‌ی توپ ربایی را به خوبی انجام می‌دهد و استعداد بالایی نیز در حمل توپ دارد که همین ویژگی‌ باعث می‌شود تا از او بتوان در امر موقعیت سازی برای دیگر بازیکنان یا حتی کسب گل استفاده کرد.

اگر برای تجربه‌ی بازی PES 2019 از منچستر یونایتد استفاده می‌کنید، حتما توجه ویژه‌ای به بازیکنان خط دفاعی، یعنی مارکوس روخو (امتیاز: 81) و اشلی یانگ (امتیاز: 81) داشته باشید، زیرا از نقاط ضعف این تیم محسوب می‌شوند. البته داوید دخیا در داخل دروازه قرار دارد که باعث می‌شود کمی از نگرانی‌ها کاسته شود.

بازی PES 2019

تیمی که دست کم گرفته می‌شود: East Midlands یا لستر سیتی

  • 4 ستاره – قدرت خط حمله: 79- قدرت خط هافبک: 77 - قدرت خط دفاع: 77
  • بهترین بازیکنان: جیمی واردی (امتیاز: 83)، کاسپر اشمایکل (امتیاز: 82) و هری مگوایر (امتیاز: 81)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: ویلفرد اندیدی (امتیاز: 80)، چایلار سویونجو (امتیاز: 79) و دمارای گری (امتیاز: 77)

لستر سیتی شاید دیگر آن تیم فصل 2015 – 2016 نباشد که توانست قهرمان لیگ جزیره شود اما  یادتان نرود که روباه‌ها تنها تیمی غیر از چلسی و منچستر سیتی بودند که توانستند در چند سال اخیر قهرمان لیگ انگلستان شوند، بنابراین نباید آن‌ها را دست کم گرفت. البته پس از قهرمانی، لستر سیتی بسیاری از بازیکنان تاثیر گذار خود را از دست داد اما توانست با جذب بازیکنان جدید تا حدودی خلاء‌های به وجود آمده را پر کند.

جیمی واردی که به عنوان مهاجم نوک در ترکیب لستی سیتی حضور دارد، با سرعت بالای خود می‌تواند دردسر زیادی برای مدافعان تیم‌های حریف ایجاد کند. پیتر اشمایکل و هری مگوایر عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشته‌اند و لیاقتشان بالاتر از امتیاز کنونی در بازی است. همچنین سویونجو و جانی ایونز (امتیاز: 79) که تابستان امسال به ترکیب تیم اضافه شدند، روی کاغذ خریدهای خوبی محسوب می‌شود که متاسفانه در بازی PES 2019 این مسئله چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

بازی PES 2019

تیمی که شما را غافل گیر می‌کند: ED White Orange یا والنسیا

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 82 - قدرت خط هافبک: 79 - قدرت خط دفاع: 79
  • بهترین بازیکنان: دنیل پارخو (امتیاز: 84)، جفری کوندوگبیا (امتیاز: 84) و میچی باتشوایی (امتیاز: 84)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: گونسالو گوئدس (امتیاز: 83)، خوزه لوییس گایا (امتیاز: 82) و سانتی مینا (امتیاز: 79)

اگر به تاریخ نگاه کنید، متوجه می‌شوید که والنسیا باشگاه بزرگی در اسپانیا محسوب می‌شود که امروزه زیر سایه‌ تیم‌های بزرگتری همچون بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. این تیم فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با ثبت رکورد 13 بازی بدون باخت، پس از باشگاه رئال مادرید در رتبه‌ی چهارم قرار گیرد؛ فاصله‌ این دو تیم تنها 3 امتیاز بود.

موفقیت والنسیا در فصل گذشته‌ی مسابقات را باید به پای عملکرد فوق العاده‌ی دنیل پارخو و گونسالو گوئدس نوشت. این فصل نیز بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و انتظار می‌رود که شرایط امسال بهتر از سال گذشته باشد.

بازی PES 2019

ضعیف ترین تیم باشگاهی: FK Odersteich

  • یک ستاره – قدرت خط حمله: 55 - قدرت خط هافبک: 52 - قدرت خط دفاع: 50
  • بهترین بازیکنان: ایورسن (امتیاز: 68)، لوهتنن (امتیاز: 66)، براندس (امتیاز: 65)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: هدتافت (امتیاز: 64)، بلیکست (امتیاز: 64)، د بروین (امتیاز: 58)

ضعیف ترین تیمی که می‌توانید در بازی PES 2019 پیدا کنید، FK Odersteich نام دارد. وقتی این تیم را برای رقابت با حریف خود انتخاب می‌کنید، بهترین کار این است که با یک دست کنترلر را گرفته و با دست دیگر به درگاه خدا دعا کنید؛ زیرا موثر تر از این خواهد بود که سعی کنید با بازیکنانی که در اختیار دارید، کاری انجام دهید.

بازی PES 2019

بهترین تیم ملی: بزریل

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 92 – قدرت خط هافبک: 84 - قدرت خط دفاع: 86
  • بهترین بازیکنان: والنته یا نیمار (امتیاز: 93)، آنتونس یا مارسلو (امتیاز: 88) و آمارال یا فیلیپه کوتینیو (امتیاز: 88)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: کاستلو یا اِدرسون (امتیاز: 87)، بتنتکورت یا گابریل ژسوس (امتیاز: 85) و دیاس یا مارکینیوس (امتیاز: 85)

در نتیجه‌ی اتفاقی عجیب و غریب، شرکت کونامی حق لایسنس تیم ملی برزیل را از دست داد تا مجبور باشد از نام‌های غیر واقعی برای بازیکنان این تیم استفاده کند. اگر می‌خواهید نام‌های واقعی را جایگزین نام‌های غیر واقعی کنید، می‌توانید به بخش Edit رفته و به صورت دستی این کار را انجام دهید. البته به‌روزرسانی‌های غیر رسمی نیز هستند که این کار را برای شما انجام می‌دهند.

با وجود اینکه عملکرد بزریل در جام جهانی روسیه به هیچ وجه قابل دفاع نیست اما در حال حاضر و روی کاغذ قوی ترین تیم ملی جهان محسوب می‌شود که هیچ نقطه‌ی ضعفی ندارد. برای دروازه، بازیکنانی همچون ادرسون و آلیسون در لیست حضور دارند که هر دو، دروازه بانانی در سطح کلاس جهانی محسوب می‌شوند. در خط حمله نیز نیمار، کوتینیو، داگلاس کاستا و روبرتو فرمینیو انتخاب‌های شما خواهند بود که باعث می‌شود هیچ نگرانی نسبت به گلزنی و کسب نتیجه‌ی دلخواه نداشته باشید.

بازی PES 2019

بهترین تیم کلاسیک: تیم کلاسیک قاره اروپا

  • 5 ستاره – قدرت خط حمله: 93 - قدرت خط هافبک: 93 – قدرت خط دفاع: 88
  • بهترین بازیکنان: دی میرابو یا زین الدین زیدان (امتیاز: 95)، مونتلئونه یا روبرتو باجو (امتیاز: 93) و رمپف یا اُلیور کان (امتیاز: 90)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: هارنس یا مایکل اوون (امتیاز: 84)، لیوی یا فیلیپو اینزاگی (امتیاز: 84) و فونیه یا پاتریک ویرا (امتیاز: 88)

قبل از اینکه بازی PES 2019 را با تیم European Classics تجربه کنید، توصیه می‌کنیم تا نام بازیکنان را تغییر دهید که حس واقع گرایانه‌ تری را به شما انتقال دهد. جدا از این موضوع، بازیکنان بزرگ بسیاری در لیست این قرار دارند که کار را برای انتخاب بازیکنان نهایی مقداری سخت می‌کند. با وجود این، توصیه می‌کنیم از زیدن الدین زیدان به در پست هافبک تهاجمی استفاده کنید و روبرتو باجو و مایر یا دنیس برگکمپ (امتیاز: 91) را نیز در خط حمله بگذارید.

تیم European Classics در بخش دفاعی وضعیت بسیار خوبی دارد و بازیکنانی کارکشته از دروازه‌ی این تیم محافظت می‌کنند؛ الیور کان به عنوان سنگربان و فابیو کاناوارو نیز به عنوان یکی از مدافعان وسط در ترکیب اصلی حضور دارند.

بازی PES 2019

ضعیف ترین تیم ملی: کویت

  • یک ستاره – قدرت خط حمله: 65 - قدرت خط هافبک: 62 - قدرت خط دفاع: 61
  • بهترین بازیکنان: عبدور رحیم (امتیاز: 67)، واحد یا فهد العنزی (امتیاز: 65)، کوتب یا خالد الرشیدی (امتیاز: 63)
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: آیاد (امتیاز: 61)، قاسم (امتیاز: 61) و سدالله (امتیاز: 61)

اگر می‌خواهید در مسابقات تیم‌های ملی، طعم واقعی چالش را بچشید، توصیه می‌کنیم تیم ملی کویت را انتخاب کنید؛ زیرا این تیم تنها 2 بازیکن با امتیاز بالای 65 دارد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام رقابت با این تیم، از ترکیب ساده 4-4-2 استفاده کنید و به جای هافبک وسط، از 2 هافبک تدافعی استفاده کنید تا بدین ترتیب محافظت از دروازه شما بیشتر شود. اگر با این تیم بتوانید در مسابقات موفقیت کسب کنید، آن وقت می‌توانید ادعا کنید که در بازی PES 2019 یک حرفه‌ای هستید!

در پایان، توصیه می‌کنیم اگر بازی فیفا 19 را ترجیح می‌دهید، حتما به برترین تیم‌های حاضر در این بازی عنوان ورزشی نگاهی بیندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 19841363
    19841363 | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    کی گفته اینا زیدان و باجو و هستن

مطالب پیشنهادی