ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس بعدی با اسم رمز «آناکوندا» شناخته می‌شود

بر اساس شایعات اخیر، اسم رمز کیت سازندگان ایکس باکس بعدی که در حال حاضر در اختیار بعضی از استودیوها قرار گرفته، «آناکوندا» است. این خبر را جز کوردن، دبیر ارشد سایت ویندوز سنترال در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

بر اساس شایعات اخیر، اسم رمز کیت سازندگان ایکس باکس بعدی که در حال حاضر در اختیار بعضی از استودیوها قرار گرفته، «آناکوندا» است.

این خبر را جز کوردن، دبیر ارشد سایت ویندوز سنترال در صفحه توییتر شخصی خود منتشر کرده‌ است. البته باید این نکته را در نظر گرفت که آناکوندا اسم رمز کنسول بعدی مایکروسافت بوده و مدل نهایی آن احتمالا با اسم دیگری شناخته خواهد شد.

پیش از این هم کنسول فعلی این کمپانی یعنی ایکس باکس وان قبل از عرضه با اسم رمز «درانگو» شناخته می شد. همچنین برای مدتی طولانی «اسکورپیو» نام پیش از عرضه ایکس باکس وان ایکس بود.

البته، پیش از این گزارش شده بود که اسم رمز ایکس باکس بعدی «اسکارلت» است اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که اسم اسکارلت نه تنها برای خود دستگاه بلکه برای مجموع دستگاه‌های مرتبط با ایکس باکس بعدی استفاده می‌شود.

طی ماه‌های آتی باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با ایکس باکس بعدی باشیم. چندی قبل مایکل پکتر به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین تحلیلگران ویدیو گیم اعلام کرده بود که کنسول بعدی مایکروسافت زودتر از پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

جدا از این موارد،‌ به نظر ‌می‌رسد مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای ورود به بازار سرویس‌های ابری دارد و در همین راستا این کمپانی چندی پیش از پروژه Project xCloud که به شما اجازه تجربه عناوین ایکس باکس روی هر پلتفرمی را خواهد داد رونمایی کرد.

همچنین در حال حاضر این شایعه شنیده می‌شود که مایکروسافت برای نسل بعدی دو کنسول عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها با قیمت ارزان‌تر برای استفاده از سرورهای Project xCloud خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی