ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ در دزفول، بروجرد و یاسوج
تکنولوژی

اسنپ در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج آغاز به کار کرد

ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و خبر می‌دهد که به تازگی در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج هم فعالیت خود را آغاز کرده است. با آغاز ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و خبر می‌دهد که به تازگی در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج هم فعالیت خود را آغاز کرده است.

با آغاز فعالیت اسنپ در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج، این سامانه هوشمند حالا در ۸۶ شهر بزرگ و کوچک و ۲۶ استان فعالیت می‌کند و مانند گذشته، مسافران شهرهای جدید اولین سفر اسنپی‌شان را مهمان این سامانه هستند.

طبق اعلام اسنپ کاربران این سه شهر برای آنکه اولین سفر خود را رایگان هدیه بگیرند، کافی است تا تاریخ ۲۶ دی کد Salam-BYD را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و یک سفر رایگان هدیه بگیرید.

اسنپ در دزفول، بروجرد و یاسوج

به گزارش روابط عمومی اسنپ، اکنون اسنپ در ۸۶ شهر کوچک و بزرگ و ۲۶ استان کشورمان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند. از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند.

اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ در گوشی‌های اندرویدی از طریق فروشگاه‌های معتبر این سیستم‌عامل امکان‌پذیر است. کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس نیز می‌توانند اپلیکیشن اسنپ را از این آدرس  دانلود کنند. همچنین برای افرادی که قصد درخواست سرویس به وسیله‌ رایانه را دارند، می‌توانند نسخه‌ وب‌ اپلیکیشن اسنپ را از این طریق دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۲۶ آذر ۱۳۹۷

    خیلی خوبه که اسنپ داره همه جا شعبه میزنه

مطالب پیشنهادی