ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت چری تیگو 7 فیس لیفت توسط مدیران خودرو اعلام شد – دی 97

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش تیگو در مدیران خودرو مدیران خودرو در یک طرح فروش جدیدترین قیمت چری تیگو 7 را اعلام کرد. مطابق با جدول اعلامی از سوی مدیران خودرو، قیمت تیگو 7 ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۳

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش تیگو در مدیران خودرو

مدیران خودرو در یک طرح فروش جدیدترین قیمت چری تیگو 7 را اعلام کرد. مطابق با جدول اعلامی از سوی مدیران خودرو، قیمت تیگو 7 در حدود 337 میلیون تومان با جریمه تاخیر 12 درصدی بوده و زمان تحویل خودرو نیز 30 روز کاری اعلام شده است.این شرایط از روز یکشنبه 2 دی ماه آغاز و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و در این روش ثبت نامی امکان صلح تنها یک بار امکانپذیر است. زمان پرداخت خسارت تاخیر 7 روز کاری پس از تحویل خودرو و بنا به درخواست مشتری است.
بر این اساس قیمت تیگو 7 که در زمان ابتدای عرضه در حدود 130 میلیون تومان بود حالا در نسخه بعد از فیس لیفت و با امکانات جدید، 337 میلیون تومان اعلام شده است که از افزایش بیش از دو برابری حکایت می کند. مدیران خودرو معتقد است این افزایش قیمت از افزایش شدید نرخ ارز نشات می گیرد و فروش محصولات با چنین قیمتی به کاهش تیراژ منجر خواهد شد که مد نظر این شرکت نیست اما با توجه به هزینه های تولید چاره ای جز قیمت گذاری با چنین ارقامی وجود ندارد.

قیمت تیگو 7

تیگو7 شاسی بلند لوکس و به روز چری میباشد که با داشتن موتور توربو شارژ که سیستم توربو ان توسط شرکت هانیول امریکا ساخته شده  و با بهره گیری از گیربکس دو کلاچه DCT  ساخت شرکت گتراگ المان  و همچنین شاسی مدرن ، با طراحی شرکت بریتانیایی لوتوس به عنوان یک شاسی بلند چابک و خوش آتیه شناخته میشود.

براساس تست های انجام شده چری تیگو 7 از نظر قدرت موتور (150 اسب بخار) و مشخصات پیشرانه و گیربکس در زمره کراس اوور های نسبتا سریع در بازار داخلی جای می گیرد و قادر است شتاب صفر تا صد کیلومتر را در زمانی در حدود 10.5 ثانیه ثبت کند.

همچنین با توجه به مشخصات سیستم تعلیق و وجود سامانه ESP، هندلینگ چری تیگو 7 نیز در زمره خودروهای قابل قبول قرار می گیرد. از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو می توان به کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای، رینگ 18 اینچی ، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، دوربین عقبت و جلو به صورت دینامیک، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم رانندگی ECO، سنسور نور، فرمان برقی، کنترل سیستم باد لاستیک ها TPMS، گرمکن صندلی های جلو، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع دوگانه، صفحه نمایش 9 اینچی، ورودی USB، بلوتوث، 6 بلندگو و ... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ENSORAN
    ENSORAN | ۲ دی ۱۳۹۷

    خاک بر سرمون

  • kami khan
    kami khan | ۲ دی ۱۳۹۷

    ماشینی که قیمتش ۱۲۰ میلیون بود و از دم قسط میدادن کسی نمی خرید الان شده ۳۴۰ میلیون و ۲ ساعته تموم میشه! از ماست که بر ماست...

  • Abbas Hajimohammadi
    Abbas Hajimohammadi | ۲ دی ۱۳۹۷

    بنظرم خیلی قیمت مناسبی هستش و واقعا می ارزه که برای خرید این ماشین نزدیک به ۳۴۰ بپردازم.
    من یک احمق و یا یک دلال کثافت هستم

مطالب پیشنهادی