ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فورتنایت در سال 2018 بیشتر از ۲۹ کشور جهان درآمدزایی کرده است

بر اساس گزارش مالی جدیدی که از سمت TechCrunch منتشر شده، بازی فورتنایت طی سال جاری میلادی ۳ میلیارد دلار درآمدزایی کرده که این مقدار بیشتر از درآمد سالیانه ۲۹ کشور در سرتاسر جهان است. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

بر اساس گزارش مالی جدیدی که از سمت TechCrunch منتشر شده، بازی فورتنایت طی سال جاری میلادی ۳ میلیارد دلار درآمدزایی کرده که این مقدار بیشتر از درآمد سالیانه ۲۹ کشور در سرتاسر جهان است.

البته این موضوع هنوز از سمت خالقان فورتنایت در کمپانی اپیک گیمز تایید نشده و در این میان باید به هزینه‌هایی مثل هزینه نگه‌داری از سرورها و مواردی از این دست هم توجه کرد. در کل بر اساس تخمین‌های تحلیلگران اقتصادی، اپیک گیمز نزدیک به ۱۵ میلیارد دلار ارزش دارد که همین رقم از ارزش تولید ناخالص داخلی کشورهایی مانند جامائیکا بیشتر است.

فورتنایت
طی ماهی که گذشت کمپانی اپیک گیمز اعلام کرد تعداد کاربران بازی فورتنایت روی تمامی پلتفرم‌ها در سرتاسر جهان به 200 میلیون نفر رسیده است.

انتظار می‌رود با رسیدن به تعطیلات سال نوی میلادی و آغاز فصل هفتم از این بازی که قابلیت‌های جدیدی را به این عنوان اضافه می‌کند، رشد این عنوان با شیب فعلی ادامه پیدا کند. در ضمن، اپیک گیمز طی ماه آینده گزارش مالی خود را منتشر خواهد که به احتمال زیاد در آن زمان صحت درآمد ۳ میلیارد دلاری فورتنایت طی 2018 رسما تایید خواهد شد.

پیش از این هم گوگل لیستی از محبوب‌ترین عبارات جستجو شده طی سال جاری را منتشر کرد بود که بر اساس آن نام فورتنایت بیشتر از هر بازی دیگری در سال 2018 جستجو شده است. محبوبیت فورتنایت کار را به جایی رسانده که مدتی پیش وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی شد برخی والدین به دنبال استخدام مربی برای موفقیت فرزندانشان در این بازی هستند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Khashayar Derakhshan
    Khashayar Derakhshan | ۸ دی ۱۳۹۷

    اقا شایان لطفا مشکل pes 2019 رو رسیدگی کنید

  • peyman57
    peyman57 | ۷ دی ۱۳۹۷

    دوستان کسی میدونه تو بازی آنلاین کال اف noc! یعنی چی؟

مطالب پیشنهادی