ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کال او دیوتی بعدی احتمالا Modern Warfare 4 نام خواهد داشت

بر اساس توییتی که اخیرا از سمت یکی از سران استودیو اینفینیتی وارد منتشر شده، کال او دیوتی بعدی احتمالا نسخه‌ای جدید از سری Modern Warfare خواهد بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، وظیفه ساخت کال ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۰

بر اساس توییتی که اخیرا از سمت یکی از سران استودیو اینفینیتی وارد منتشر شده، کال او دیوتی بعدی احتمالا نسخه‌ای جدید از سری Modern Warfare خواهد بود.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، وظیفه ساخت کال او دیوتی بر عهده سه استودیو متفاوت است و سرانجام امسال نوبت به استودیو شناخته شده اینفینیتی وارد برای ساخت کال او دیوتی بعدی رسیده است. چندی پیش یکی از مدیران این استودیو فایل گیفی را با تصویر یک جمجمه که چشمانش در حال درخشیدن است منتشر کرد.

در ابتدا، بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که این جمجمه در اصل به نسخه جدیدی از سری Ghosts اشاره می‌کنند اما جیسون شرایر به عنوان دبیر ارشد سایت کوتاکو معتقد است که این جمجمه در اصل به ماسک شخصیت گوست در سری Modern Warfare اشاره دارد.

سری Modern Warfare

البته مانند سال‌های گذشته ممکن است که اکتیویژن قصد عرضه یک نسخه ریمستر از قسمت‌های پیشین کال او دیوتی را همراه با نسخه جدید از این مجموعه داشته باشد و حال بعد از عرضه ریمستر بازی خاطره انگیز Modern Warfare 2، نوبت به نسخه اول از این سری رسیده است.

در ضمن پیش از این هم شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که به در حال ساخت بودن بازی Modern Warfare 4 که بر خلاف نسخه اخیر از بخش داستانی بهره می‌برد، اشاره می‌کرد. اکتیویژن و سران اینفینیتی وارد هنوز واکنش خاصی نسبت به این شایعات از خود نشان نداده‌اند. نظر شما چیست؟‌ دوست دارید کال او دیوتی بعدی در چه دوره تاریخی جریان داشته باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arash Ordibehesht
    Arash Ordibehesht | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    زمان حال حال حال
    نه آینده جفنگ با اون اسلحه های چرت و پریدنهای رویایی
    فقط زمان حال با وقایع روز

مطالب پیشنهادی