ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ROG Strix II
تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG Strix II با گرافیک جی‌فورس RTX از راه‌ رسیدند

یکی از رویکردهای مطلوب ایسوس ارائه لپ تاپ های گیمینگ نه فقط برای گیمرهای حرفه ای بلکه برای آنهایی است که به ظاهر و طراحی دستگاه نیز اهمیت می دهند و مدل ROG Strix II نیز دقیقا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

یکی از رویکردهای مطلوب ایسوس ارائه لپ تاپ های گیمینگ نه فقط برای گیمرهای حرفه ای بلکه برای آنهایی است که به ظاهر و طراحی دستگاه نیز اهمیت می دهند و مدل ROG Strix II نیز دقیقا در همین راستا قرار دارد.

کمپانی مذکور امروز و در خلال CES 2019 از مدل های جدید Strix SCAR II و Strix HERO II رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی سری جی فورس RTX بهره می برند.

Scar II با نمایشگرهایی در دو سایز ۱۵.۶ و ‍‍۱۷.۳ اینچی از راه می رسد که در کنار نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی، زمان پاسخگویی آنها از ۳ میلی ثانیه فراتر نمی رود. این دستگاه ها به صورت ویژه برای بازی های شوتر اول شخص طراحی شده و کلیدهای WASD آن برجسته هستند. پردازشگر گرافیکی به کار رفته در Scar II جی فورس RTX 2060 است اما در صورت پرداخت هزینه بیشتر می توان آن را با  RTX 2070 نیز جایگزین کرد.

از سوی دیگر Hero II قرار دارد که با تمرکز بر بازی‌های آنلاین چند نفره یا MOBA طراحی شده و کلیدهای QWER آن به صورت نیمه شفاف طراحی شده اند. این لپ تاپ نیز با کارت گرافیک RTX 2060 از راه می رسد.

هر دو دستگاه به پردازنده شش هسته ای اینتل Core i7-8750H، تا ۳۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی SSD مجهز شده اند اما در صورت نیاز می توان حافظه را با  مدل سریعتر SSHD نیز جایگزین کرد که زمان لود داده ها را کاهش می دهد.

کمپانی سازنده علی رغم تاکید بر عرضه این لپ تاپ ها طی چند ماه آینده از اعلام قیمت آنها خودداری کرده است.

از دیگر مشخصات این دو مدل باید به کیبورد شبیه به نسخه دسکتاپ و کلیدهای اختصاصی تنظیم یا قطع صدا اشاره کرد. همچون بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس این دو مدل نیز به نورپردازی دور لوگو، نوار جلوی بدنه و کیبورد مزین شده اند که امکان سفارشی سازی آن نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی