ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل از نسخه‌‌ جدید 1xو 1c رونمایی کرد

آلکاتل امسال در نمایشگاه CES 2019 از دو گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد. این شرکت باور دارد که هر شخص معمولی نمی تواند ۱۰۰۰ دلار برای خرید پرچمداران صنعت تلفن هوشمند صرف کند. به همین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۴

آلکاتل امسال در نمایشگاه CES 2019 از دو گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد. این شرکت باور دارد که هر شخص معمولی نمی تواند ۱۰۰۰ دلار برای خرید پرچمداران صنعت تلفن هوشمند صرف کند. به همین دلیل دو محصول تازه رونمایی کرده که خرید آنها هزینه‌ای کمتر از ۱۳۰ دلار می‌طلبد.

هر دوی این گوشی های از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند و یک حسگر اثر انگشت نیز در بدنه‌ی پشتی آنها تعبیه شده است. به نظر میرسد کمپانی یاد شده سعی کرده هزینه تولید برای این موبایل را به شدت پایین آورد و به همین دلیل  است که هیچ خلاقیت خاصی در این تلفن های هوشمند بکار نرفته است.

نسخه‌ی ۲۰۱۹ آلکاتل 1x نسبت به موبایل قبلی از صفحه نمایش بزرگتری بهره می‌برد و یک نمایشگر ال سی دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پلاس برایش در نظر گرفته شده  و یک شیشه 2.5D دراگون‌تریل، وظیفه مقاومت در برابر خط و خش را بر عهده دارد.

این موبایل از یک آرایه‌ی دوربین دوگانه بهره می‌برد که از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده. یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی را برای این تلفن هوشمند ایفا می‌کند.

یک چیپست مدیاتک  MT6739 برای آلکاتل 1x در نظر گرفته شده که ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای پردازش در اختیار دارد. همچنین این تلفن هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برایش درنظر گرفته شده است. از دیگر قالیت‌های این موبایل می‌توان به حسگر اثرانگشت و سیستم احراز هویت چهره‌ای اشاره کرد.

این شرکت از آلکاتل 1c نیز رونمایی کرده که موبایلی بهره‌مند از سیستم عامل اندروید گو بوده و به قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهد شد. 1c از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسلی استفاده می‌کند.

برای این موبایل یک گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز ری بدنه‌ی آن به چشم می‌خورد. این موبایل اقتصادی از یک سنسور ۵ به عنوان دوربین اصلی بهره می برد ویک سنسور ۲ مگاپیکسل نقش دوربین سلفی را برایش ایفا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی