ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریش تراش گرم شونده ژیلت لذت اصلاح صورت را دو چندان می کند

احتمالا تصور می‌کنید که ژیلت به عنوان یک تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی، حضور خیلی پررنگی در نمایشگاه CES نداشته باشد. اما شاید غافلگیر شوید اگر بدانید که تیم اختراعات و محصولات خلاقانه این شرکت، موسوم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۱

احتمالا تصور می‌کنید که ژیلت به عنوان یک تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی، حضور خیلی پررنگی در نمایشگاه CES نداشته باشد. اما شاید غافلگیر شوید اگر بدانید که تیم اختراعات و محصولات خلاقانه این شرکت، موسوم به GilletteLabs با دستاورد جدیدی در نمایشگاه امسال حاضر شده است.

محصول جدید ژیلت Heated Razor نام دارد، یک تیغ ریش‌تراش فلزی به ظاهر معمولی که وجود یک نوار طلایی رنگ اضافه آن را به یک وسیله اصلاح منحصر به فرد تبدیل کرده. هنگامی که مشغول تراشیدن ریش‌تان هستید، این نوار طلایی شروع به گرم شدن می‌کند تا تجربه لذتبخشی از اصلاح صورت را برایتان به ارمغان بیاورد.

ژیلت

دمای نوار طلایی رنگ Heated Razor می‌تواند به 45 درجه سانتی‌گراد برسد. در این صورت به خمیر، ژل یا صابون اصلاح شما حرارت می‌دهد که این حرارت به پوست صورت‌تان هم انتقال می‌یابد. بنابراین در حین اصلاح با گرم شدن چهره، احساس می‌کنید که صورت‌تان را با یک حوله گرم خشک کرده‌اید که می‌تواند تجربه بسیار آرامش‌بخشی باشد.

ژیلت

جالب است بدانید که می‌توان حرارت تولیدی توسط Heated Razor را هم کنترل کرد. ژیلت دو گزینه 45 و 50 درجه سانتی‌گراد را در اختیارتان قرار داده که بسته به نوع اصلاح و دمای محیط می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید. گفتنی است که تیم ژیلت برای طراحی این ریش‌تراش پنج تیغه، نزدیک به 24 ماه مشغول کار و تحقیق بوده‌اند.

ژیلت هنوز در مورد تاریخ عرضه این محصول به بازار صحبتی نکرده، اما اعلام کرده که در زمان عرضه برای خرید آن باید هزینه قابل توجه 160 دلار را بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی