ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی نوت 7 با قیمت ۱۵۰ دلار و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی پیشتر اعلام کرده بود که ردمی به یکی از زیرشاخه‌هایش تبدیل شده و حالا گوشی ردمی نوت 7 به عنوان اولین محصول رسمی شرکت ردمی زیر نظر شیائومی عرضه شد. این گوشی تنها ۱۵۰ ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۶

شیائومی پیشتر اعلام کرده بود که ردمی به یکی از زیرشاخه‌هایش تبدیل شده و حالا گوشی ردمی نوت 7 به عنوان اولین محصول رسمی شرکت ردمی زیر نظر شیائومی عرضه شد. این گوشی تنها ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

بدون شک اصلی‌ترین جاذبه‌ی تلفن هوشمند یاد شده دوربین پشتی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 (سامسونگ GM1، با 0.8 میکرون پیکسل) و لنز دوم ۵ مگاپیسلی آن است. شرکت ردمی تایید کرده دوربین اصلی قادر خواهد بود تا با استفاده از تکنولوژی Pixel Binning تصاویر بهتری را به ارمغان بیاورد؛ البته در رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود.

تکنولوژی Pixel Binning در دوربین‌ها کاربرد دارد و به فرایند ادغام شارژ الکتریکی از پیکسل‌های کناری درون یک پیکسل گفته می‌شود که به طور کلی کیفیت تصاویر را بالا خواهد برد. بینینگ روی یک گروه چهارتایی از پیکسل‌ها تاثیر می‌گذارد.

ردمی نوت 7 از بدنه‌ی شیشه‌ای ساخته شده و دارای ابعاد ۱۵۹.۲۱ در ۷۵.۲۱ در ۸.۱ میلی متر است. ردمی ادعا می‌کند که گوشی‌اش دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم است. این گوشی دارای پنل 2.5D کورنینگ گوریلا خواهد بود. برای جلوگیری از خراب شدن، شرکت هر چهار گوشه‌ی این موبایل را مستحکم نموده است.

تلفن هوشمند جدید ردمی اولین تلفن هوشمند تولید شده به دست ردمی به شمار می‌رود که ضد آب و گرد و غبار است. البته شرکت سازنده هنوز نمره‌ی رسمی و تایید شده‌ی IP این گوشی را اعلام نکرده است. نمایشگر ۶.۳ اینچی ردمی نوت 7 دارای نسبت ابعاد 19.5:9 و دارای رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. حاشیه‌های کناری ردمی نوت 7 نیز به ۱.۹۵ میلی‌متر کاهش پیدا کرده است.

قدرت اصلی این تلفن هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 660 ایجاد می‌شود که تولید سال گذشته‌ی شرکت کوالکام است. نوت 7 با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. در مراسم رونمایی از محصول جدید ردمی، این شرکت گوشی خود را با اوپو K1 مقایسه کرد.

نمره‌ی ثبت شده‌ی ردمی نوت 7 در بنچمارک انتوتو ۱۴۴،۵۹۹ اعلام شد. این در حالیست که گوشی‌های اوپو K1 و ویوو ایکس 23 با مشخصات مشابه به ترتیب نمرات ۱۳۳،۹۶۱ و ۱۲۸،۶۱۶ را از خود به جای گذاشتند. ردمی ادعا می‌کند که گوشی ردمی نوت 7 می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به گوشی آنر 8 ایکس که از چیپست کایرین 710 استفاده می‌کند، داشته باشد.

سیستم عامل این گوشی نسخه‌ی اندروید 9 خواهد بود که از رابط کاربری MIUI 10 بهره‌مند خواهد شد. باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی و برخورداری از پورت USB-C برای شارژ سریع از دیگر ویژگی‌های تلفن هوشمند یاد شده به شمار می‌رود.

گوشی یاد شده در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۱۴۷ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ی دیگر با استفاده از رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت ۱۷۷ دلار قیمت گذاری شده و در انتها نسخه‌ی همراه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت ۲۰۶ دلار ارزش گذاری شده است.

ردمی علاوه بر این اعلام کرد که در حال کار روی نسخه‌ی ردمی نوت 7 پرو است که از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد که شیائومی عرضه‌ی نسخه‌ی پرو این گوشی را به شروع سال جدید چینی‌ها موکول کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Alireza Soltani
    Alireza Soltani | ۲۱ دی ۱۳۹۷

    مطمئنید قیمتش همینه؟؟؟؟اگ اینطوری باشه ک خیلی خوبه،جدا از مگاپیکسله دوربین ک بازی با اعداده همچیش عالیه،هرچند دوربینشم باید عالی باشه

  • rasul lotfi
    rasul lotfi | ۲۱ دی ۱۳۹۷

    آرام و نرم به سمت کل بازار داره پیش میره حتی با این قیمت هم رده اندرویدی نداره

  • Firuz Delshad
    Firuz Delshad | ۲۰ دی ۱۳۹۷

    کنتور نداره که

  • khamenei
    khamenei | ۲۰ دی ۱۳۹۷

    با حمایت از کالای کشور دوست و برادر چین آمریکای حرام زاده و شرکت هایش را به زانو در آوریم
    یاشاسین شیائومی
    یاشاسین تورک میلتی

    • Alireza Soltani
      Alireza Soltani | ۲۱ دی ۱۳۹۷

      چین دوس و برادره؟؟حتما روسیه هم پدر و تاج سره؟؟؟ببین بهترین دوست چین ک کره شمالیه تو چ روزی هستن،زنده باد گوشیه با کیفیت مقرون بصرفه مثله شیائومی و هواوی،ولی سنگ چین و ب سینه نزنید ما واسشون کم منفعت نداشتیم ک الان بخوایم بخاطر چینی بودن ی جنسیو بخریم،تنها کاری ک چین و روسیه واس ما کردن اینه باعث شدن مسئولین ما توهم ابرقدرت بودنو بزنن و جیبشونو پر کنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی